در پاسخ به گرایشات بازار، نیازهای مشتری و انتظاراتی که از برندهای مختلف در بازار وجود دارد شرکت های مورد نظر می توانند خدمات بازاریابی خلاقانه و مبتکرانه ای در خدمت صنعت ورزش و سرگرمی ارائه نمایند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛با تشکیل یک تیم مدیریتی می توان از یک دنیا ثروت تجربیات در زمینه بازاریابی تفریحی ورزشی و نیز همه توانمندی ها و خدماتی که درزمینه های مختلف فعال سازی حامی مالی، مدیریت حقوق، برنامه ریزی استراتژیکی، توسعه برند، رسانه های دیجیتالی و مدیریت رویداد که درخدمت بازاریابی است، منتفع گردید.
به کمک این تیم مدیریتی می توان در جریان رویدادهای اصلی کشورها، منطقه ها و شهرهای جهان قرار گرفت و تجربیات و راهکارهایی در زمینه صنعت بین المللی ورزش و تفریح بدست آورد.
استراتژی تاسیس کمپانی ارتباطات و بازاریابی بین المللی، ایده منحصربه فردی است که به سبب آن نیاز رو به رشد توسعه فرهنگی و ورزشی تامین خواهد شد.
دفتر این کمپانی در استانبول و دفتر مرکزی آن در لندن می باشد که در جایگاه فعلی خود پاسخگوی فدراسیون ها و برندهای ورزشی در بازارهای موجود و نیز حضور گسترده تری در منطقه خواهد بود.