با هدف حضور در مسابقات گزینشی المپیک: اعضای تیم ملی اسکی آلپاین آقایان تست دادند

با هدف حضور در مسابقات گزینشی المپیک: اعضای تیم ملی اسکی آلپاین آقایان تست دادند

صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اسکی آلپاین (مارپیچ کوچک) در آزمون های آمادگی جسمانی و گازهای تنفسی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، بازی های آسیایی زمستانی چین طی روزهای 14 تا 27 بهمن و مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان در روزهای 14 تا 29 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که هر دو رویداد، جنبه گزینشی المپیک را دارند و تیم اسکی ایران برای هر دو رویداد اعزام خواهد داشت.
به همین منظور پس از دعوت کادرفنی تیم ملی اسکی آلپاین از ورزشکاران برتر این رشته ورزشی، تمرینات بدنسازی این تیم از تیرماه 1403 با حضور در اردوهای غیر متمرکز (شهرهای مربوطه ملی پوشان) و زیر نظر کادرفنی آغاز شده است.
محمد کیا دربندسری، سید مرتضی جعفری، محمد ساوه شمشکی، پوریا ساوه شمشکی، امیرعلی علیزاده و بهنام کیا شمشکی نفرات دعوت شده به تیم ملی اسکی آلپاین آقایان را تشکیل می دهند.
گفتنی است هدایت تیم ملی اسکی آلپاین بر عهده باقر کلهر سرمربی این تیم می باشد.
وی در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم گفت: به محض باز شدن پیست های اسکی، تمرینات فنی اسکی بازان در پیستی که شرایط لازم برای میزبانی از تیم ملی را داشته باشد پیگیری خواهد شد.
باقر کلهر افزود: ملی پوشان آلپاین علاوه بر بازی های آسیایی زمستانی و مسابقات جهانی، مسابقاتی که زیر نظر فدراسیون جهانی این رشته ورزشی (دارای امتیاز حضور در بازی های المپیک زمستانی) برگزار خواهد شد را نیز پیش رو دارند.

۵ آبان ۱۴۰۳ ۱۷:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.