فراخوان ثبت نام دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ویژه مدیران،خبرنگاران و کارشناسان رسانه های ورزشی

فراخوان ثبت نام دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ویژه مدیران،خبرنگاران و کارشناسان رسانه های ورزشی
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیسیون رسانه؛ براساس هماهنگی به عمل آمده از سوی انجمن ورزشی نویسان ایران و کمیسیون رسانه کمیته ملی المپیک با واحد همبستگی المپیک، دوره آموزشی مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ویژه مدیران،خبرنگاران و کارشناسان رسانه های ورزشی از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آبان ماه از ساعت ۸ الی ۱۷ در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

 مدرسان دوره در سطح ملی افراد منتخب و مورد تایید کمیته بین المللی المپیک می باشند. مطابق مقررات این کمیسیون طول دوره حداقل ۳۲ ساعت آموزشی، (۴ روز) و براساس سرفصل های کتاب "راهنمای مدیریت اجرایی ورزش" می باشد.
 
 بدیهی است افراد برگزیده در این دوره، موفق به حضور در دوره های پیشرفته مدیریت ورزشی خواهند شد. شرکت کنندگان در این دوره موظفند کلیه فرم های مربوط به دوره (فرم مشخصات فردی، فرم ارزیابی و...) را تکمیل و به مدیر دوره تحویل نمایند.
 
در پایان دوره به شرکت کنندگانی که مقررات دوره از جمله حضور در تمامی جلسات را رعایت نموده اند گواهینامه المپیک سولیداریتی با امضا رئیس کمیته بین المللی المپیک (توماس باخ)، رئیس یا دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان و نیز یکی از اساتید رسمی دوره اعطا خواهد شد.
 
نظر به مقررات کمیته بین المللی المپیک حضور شرکت کنندگان در کل جلسات چهار روزه کلاس ضروری می باشد، در غیر اینصورت مشروط و یا حذف خواهند شد.
 علاقمندان جهت شرکت در این دوره می توانند نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و نام رسانه خود را تا تاریخ ۱۰ آبان ماه از طریق واتساب به شماره ۰۹۳۳۳۷۸۴۲۳۱ دبیرخانه انجمن ورزشی نویسان ارسال نمایند. با توجه به ظرفیت محدود کلاس، اولویت با افرادی است که ثبت نام خود را سریع تر انجام داده باشند. لازم به ذکر است پس از تاریخ مقرر از پذیرش فرد جدید معذوریم.
 
۵ آبان ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.