انتصاب نخستین مدال اور ایرانی فیتنس جهان بعنوان عضو هیات رئیسه انجمن وودبال

انتصاب نخستین مدال اور ایرانی فیتنس جهان بعنوان عضو هیات رئیسه انجمن وودبال

حسن گلستانه، نخستین قهرمان ایرانی مسابقات جهانی فیتنس و بنیانگذار این ورزش بعنوان عضو هیات رئیسه انجمن وودبال کشور منصوب شد.
به گزارش روابط عممی کمیته ملی المپیک و به نقل از انجمن وودبال، به پیشنهاد مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و رئیس انجمن وودبال ایران، حسن گلستانه قهرمان پیشین جهان در رشته فیتنس طی حکمی با امضا دکتر حمید عزیزی، رییس فدراسیون گلف و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، به عضویت هیات رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.  
حسن گلستانه، بنیانگذار رشته فیتنس در کشور و ملقب به اقای فیتنس ایران دارای عناوین برجسته جهانی در رشته بدنسازی است و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی نخستین ورزشکار بدنسازی ایرانی بود که موفق به کسب نشان نقره و طلا مسابقات جهانی در ایرلند و امریکا و نیز نخستین دارنده کارت حرفه ای فیتنس از آمریکا شد. وی در کارنامه درخشان ورزشی خود علاوه بر‌ نایب قهرمانی رشته فیزیک و دریافت کارت حرفه ای فیزیک از کالیفرنیا آمریکا، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۱۵ دنیا در فیتنس انتخاب گردید.
گلستانه در سال ۲۰۱۶ میلادی با فعالیت جدی تر در بخش فیتنس اسپرت به نشان نقره جهان دست یافت و بعنوان تاریخ ساز ورزش ایران در رشته بدنسازی شناخته شد. وی نخستین داور حرفه ای بدنسازی و فیتنس ایران است که موفق به دریافت دفترچه داوری از فدراسیون جهانی گردیده است.
نماینده فدراسیون بین المللی فیتنس در ایران، ریاست انجمن فیتنس فدراسیون ناشنوایان، دبیر کارگروه ورزش انجمن کارافرینان ایران و عضو رسمی انجمن فیتنس اروپا و همچنین نماینده رسمی فدراسیون ایران و ارمنستان از دیگر عناوین برجسته حسن گلستانه به شمار می رود.

۱ آبان ۱۴۰۳ ۰۶:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.