برگزاری دوره آموزشی "تربیت سفیران جوان المپیک"

برگزاری دوره آموزشی  "تربیت سفیران جوان المپیک"

           
اولین فاز پروژه "دوره تربیت سفیران جوان المپیک ویژه ورزشکاران دختر استان های کشور" توسط کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک شهریور ماه 1403در شهر کرمانشاه برگزار گردید.
به گزارش روابط ععمومی کمیته ملی المپیک؛ این پروژه که در 8 فاز در سطح ملی برای 31 استان کشور تعریف شده است از سال 1403 آغاز و تا پایان سال 1405 ادامه خواهد یافت.
فاز اول این پروژه با حمایت مادی و معنوی بخش المپیک سولیداریتی IOC، برای دختران ورزشکار و قهرمان رده سنی 12 تا 15 سال پنج استان کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان و ایلام در تاریخ 25 لغایت 28 شهریور ماه 1403 در شهر کرمانشاه برگزار گردید.
هدف از برگزاری این دوره آشنایی ورزشکاران و قهرمانان دختر جوان با تاریخچه و نهضت المپیک، ارزش های المپیک،  ورزش و محیط زیست، ارتقاء سواد رسانه ای و آشنایی بیشتر با خطرات شبکه های اجتماعی، ارتقاء مهارت های روانی و اعتماد به نفس و خودباوری و حفاظت از خود در برابر آزار و اذیت و سوء استفاده می باشد. ورزشکاران جوان پس از گذراندن این دوره به عنوان سفیران جوان المپیک (young Olympic Ambassadors) در استان خود رسالت ترویج ارزش های المپیک را بر عهده خواهند داشت.
در این دوره آموزشی تعداد 65  قهرمان جوان از خطه زاگرس طی 4 روز، هر روز از 7 صبح تا 21 شب در کارگاه های عملی و تئوری تحت نظر اساتید صاحب نظر آموزش دیدند. اساتید دوره دکتر مهین فرهادی زاد، دکتر رضا قراخانلو، دکتر محمدکاظم واعظ موسوی، دکتر هومن بهمن پور، دکتر حمید قاسمی، دکتر ناهید کریمی و دکتر الهام مسلمان حقیقی بودند.
در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه "سفیران جوان المپیک" با امضاء ریاست کمیته ملی المپیک و رئیس کمیسیون زنان و ورزش اهدا شد و یادآور گردید که سفیران المپیک رسالت انتقال آموزه های این دوره را به سایر ورزشکاران بر عهده دارند.  

 

۲۹ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.