برگزاری دوره فنی المپیک سولیداریتی ویژه مربیان ژیمناستیک (ترامپولین)

برگزاری دوره فنی المپیک سولیداریتی ویژه مربیان ژیمناستیک (ترامپولین)

واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در راستای پیشبرد فعالیت های بخش توسعه دانش فنی مربیان و ورزشکاران، با همکاری فدراسیون ملی ژیمناستیک اقدام به برگزاری دوره "فنی المپیک سولیداریتی ویژه مربیان ژیمناستیک (ترامپولین)" نمود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دوره آموزشی که از تاریخ 23 لغایت 29 مهرماه 1403 در محل فدراسیون ژیمناستیک (ویژه بانوان) و سالن ژیمناستیک شهید شیرودی (ویژه آقایان) برگزار شد  تعداد 40 مربی خانم و آقا منتخب از سراسر کشور در قالب دو گروه مجزا شرکت داشتند.

 قابل ذکر است مربیان معرفی شده توسط هیات های استانی خود گزینش و سپس موفق به حضور در این دوره شدند.

اساتید دوره از مدرسین برجسته FIG، آقای الکسی ریژکوف و خانم سوتلانا آگوفونووا مربی بین المللی ژیمناستیک از کشور روسیه بودند.

این دوره با هدف ارتقاء دانش مربیگری سطح پایه ژیمناستیک بانوان و آقایان کشور، در یک مرحله طی 6 روز بصورت تئوری و عملی برگزار شد و مربیان آقا و خانم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تبادل دانش و اطلاعات خود با شرکت کنندگان دوره پرداختند.

در پایان پس از آزمون تخصصی شرکت کنندگان گواهینامه مربیگری درجه دریافت کردند، همچنین به کلیه شرکت­کنندگان گواهینامه المپیک سولیداریتی با امضاء رئیس کمیته بین­المللی المپیک و رئیس کمیته ملی المپیک اعطاء گردید.

 

 

۲۹ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.