برگزاری کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک
کمیسیون زنان و ورزش با حضور اعضا و برخی از مدیران اسبق ورزش بانوان از استان‌های کشور عصر روز یکشنبه 15 مهرماه تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست ابتدا دکتر فرهادی زاد رئیس کمیسیون زنان ضمن خوشامدگویی به اعضا و مهمانان جلسه از خدمات ارزنده و اثرگذار مدیران پرتلاش حوزه ورزش بانوان طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمود و در ادامه از هر یک از مدیران خواست تا گزارشی کوتاه  از تصمیمات اثرگذار و نقش ارزشمند خود در دوران مدیریت گزارشی ارائه نمایند.
در ادامه پروین‌دخت داوودیان، مدیر اسبق ورزش زنان استان کرمانشاه، از فعالیت‌های ورزش زنان در زمان مدیریت خود به ذکر مواردی پرداخت و از پیگیری‌های بسیار برای شروع فعالیت ورزش زنان در استان کرمانشاه و ترویج ورزش در شهرهای تابعه به ذکر نکاتی ارزشمند پرداختند. 
همچنین خلیلوند، مدیر اسبق ورزش زنان در استان ایلام و از افراد اثرگذار در ورزش استان که در ابتدای انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس در رشد و توسعه ورزش زنان و حفاظت از آن بسیار تلاش نمودند نیز به ذکر مواردی درخصوص فعالیت هایشان پرداخت.
در ادامه جهان‌بین، مدیر اسبق ورزش زنان در استان کردستان، از زنان توانمند و پر انگیزه جهت راه‌اندازی و فعالیت زنان در رشته‌های مختلف ورزشی بودند و نامبرده نیز به ذکر نمونه‌هایی از فعالیت خود در دوران مدیریت خود پرداختند. در خاتمه خانم کعبی‌زاده، مدیر اسبق در دو استان خوزستان و اصفهان از مدیران پر تلاش، مصمم و با انگیزه جهت رشد و توسعه ورزش زنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تصمیمات اثرگذار در ورزش زنان اشاراتی داشتند.
پس از گزارش ارزشمند میهمانان جلسه از روند توسعه ورزش زنان در سال‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس، دکتر فرهادی‌زاد اشاره‌ای به هدف از برگزاری دوره «تربیت سفیران جوان المپیک» داشتند و در ادامه  نسرین رضایی، از همکاران واحد همبستگی گزارش مفصلی از چگونگی برگزاری دوره آموزش تربیت سفیران جوان المپیک در فاز اول به میزبانی کرمانشاه ارائه نمود و در خاتمه به سؤالات اعضاء پاسخ دادند.
در پایان مقرر شد هفت دوره آموزشی تربیت سفیران جوان  با اعمال بازخورد از دوره اول در ابتدای سال آینده به میزبانی استان‌های دیگر و با حضور ورزشکاران استان‌های همجوار برگزار شود.
۱۷ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.