حضور رییس انجمن وودبال بعنوان سرداور مسابقات جهانی چین

حضور رییس انجمن وودبال بعنوان سرداور مسابقات جهانی چین

فدراسیون بین المللی وودبال IWbF طی دعوتنامه رسمی از مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و رییس انجمن وودبال جهت قضاوت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ در چین دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از انجمن وودبال؛نهمین دوره مسابقات جهانی وودبال به میزبانی کشور چین، در استان شائوشینگ و در منطقه شانگیو برگزار خواهد شد.

بر این اساس و مطابق با نامه رسمی فدراسیون بین المللی وودبال؛ مهرداد جمشیدی، داور و مربی بین المللی این رشته بعنوان سرداور (ITO:International Technical Official) در این رویداد جهت قضاوت دعوت گردیده است.

مهرداد جمشیدی، رئیس انجمن وودبال ایران و دبیرکل فدراسیون گلف؛ حضور در تیم ملی وودبال بعنوان بازیکن و مدال بازیهای اوپن آسیایی۲۰۱۳ تایوان در بخش دوبل مردان، رقابت در مسابقات جهانی ۲۰۱۲ مالزی و حضور بعنوان سرداور (ITO) در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ بوئن در کره جنوبی را در کارنامه وودبالی خود گنجانده است.

جمشیدی در سال ۲۰۱۴ میلادی بعنوان مربی و داور بین المللی توسط فدراسیون جهانی پذیرفته شد.وودبال در ایران پس از آغاز رسمی فعالیت های خود از سال ۲۰۱۱ میلادی تا کنون ۳ مدال طلای جهانی (Gate in One ) توسط استاد داوود آشتیانی سال ۲۰۱۲، بهناز قدس سال ۲۰۱۶ و حمیده سرکوبی شیرازی سال ۲۰۱۸ به انضمام ۳ دوره کرسی نائب رئیسی آسیا و عضویت در کمیته توسعه فدراسیون جهانی، ۳ داور بین المللی و ۴ مربی بین المللی داراست.

نهمین دوره مسابقات جهانی وودبال در بخش چمنی از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ اکتبر برابر با ۲۳ مهر لغایت ۱ آبان سالجاری با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار و  ۲۰ کشور در شائوشینگ چین برگزار خواهدشد.این مسابقات در رویدادهای زنان و مردان به روش استروک پلی(رقابت ضربه ای) انفرادی و دوبل، فروی پلی(رقابت میدانی) انفرادی و دوبل، جوانان و پیشکسوتان انجام خواهد پذیرفت.


۱۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.