نشست هماهنگی ستاد بازیهای آسیایی زمستانی هاربین برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد بازیهای آسیایی زمستانی هاربین برگزار شد
نشست هماهنگی ستاد بازیهای زمستانی هاربین چین با حضور مدیران و مسئولین کمیته و روسای فدراسیونهای مرتبط در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ با توجه به در پیش بودن اسیایی زمستانی هاربین در بهمن ماه سالجاری به منظور هماهنگی های لازم جهت اعزام کاروان ایران به  این رویداد نشستی به ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ظهر روز گذشته در محل کمیته برگزار شد . 
در این نشست علاوه بر ریاست کمیته ، دکترسید مناف هاشمی دبیرکل ، دکتر نصراله سجادی مشاور رئیس ، مدیران واحدهای مرکز نظارت ، تشریفات ، بین الملل ، حراست ، روابط عمومی ، مشاورین  و روسای فدراسیونهای اسکی و ورزشهای زمستانی و کوهنوردی نیز حضور داشتند . 
در ابتدا نظریان رئیس فدراسیون اسکی در خصوص وضعیت رشته های اسکی و رشته های یخی ( اسکیت روی یخ و کرلینگ)  ، ملی پوشان و اردوهای برگزار شده جهت آماده سازی توضیحاتی ارائه نمود .در ادامه  زارعی رئیس  فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیز در خصوص رشته های  صحرانوردی و کوهستان و وضعیت ملی پوشان این رشته برای اعزام به این دوره از بازیها مطالبی ارائه کرد. 
در بخش بعدی این نشست مسئولان کمیته در خصوص شرایط فنی و دفترچه های فنی مسابقات ، شرایط اعزام ، زمان ثبت نام و صدور ای دی کارت و سایر اطلاعات مورد نیاز توضیحاتی ارائه کردند . 
در ادامه سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته  با تاکید بر اعزام کیفی کاروان ایران در این دوره از بازیها ، کارشناسان کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیمهای ملی را مکلف کرد بر اساس گزارشهای ارائه شده توسط روسای فدراسیونهای اسکی و کوهنوردی بررسی های لازم صورت گیرد و نتیجه این بررسی های هفته آینده اعلام گردد . در پایان  با تاکید ریاست محترم کمیته مقرر شد تست های آمادگی جسمانی و کنترل دوپینگ به عنوان ملاک اصلی اعزام ملی پوشان در چند مرحله انجام پذیرد . ضمن اینکه گزینه های پرچمداری کاروان اعزامی با در نظرگرفتن شرایط فرهنگی و رزومه ورزشکاران به هیات اجرایی معرفی گردند . 
لازم به ذکر است نشست بعدی ستاد بازیها جهت تصمیم گیری در خصوص رشته های اعزامی ، هفته آینده برگزار می گردد . 
گفتنی است بازیهای زمستانی آسیایی هاربین از 19 لغایت 26 بهمن ماه در شهر هاربین به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد . 
۱۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.