گام موفق کمیته های المپیک اروپا در تحول دیجیتال و پایداری

گام موفق کمیته های المپیک اروپا در تحول دیجیتال و پایداری

کمیته های ملی المپیک اروپا پس از موفقیت بازی های المپیک 2024 پاریس، در بودوا درباره تأثیر هوش مصنوعی و پایداری بر آینده ورزش بحث و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اینساید د گیمز، چهل و چهارمین سمینار کمیته های المپیک اروپا که در بودوا در فاصله یک ساعت و نیم از پایتخت مونته نگرو برگزار شد، نمایندگان کمیته های ملی المپیک اروپا را گرد هم آورد.
این نشست یک پلتفرم عالی برای تأمل در مورد موفقیت بازی های المپیک 2024 پاریس و پرداختن به موضوعات کلیدی مانند هوش مصنوعی، پایداری، و برابری جنسیتی در ورزش به شمار می رود. طی دو روز، کمیته های ملی المپیک و سایر اعضاء مرتبط با جنبش المپیک اروپا در بحث هایی شرکت کردند که بر تأثیر این مسائل نوظهور متمرکز بود.
این رویداد دارای کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های کلیدی بود که بر همکاری بین عدالت جنسیتی، پایداری و فناوری در جنبش المپیک تأکید می‌کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک یونان، اسپیروس کاپرالوس، بر اهمیت اتحاد بین کمیته های اروپایی برای پیشروی با یکدیگر در این زمینه های حیاتی تاکید کرد. این سمینار همچنین شامل کارگاه‌های آموزشی پایداری به رهبری آناماری فلپس، رئیس کمیسیون عدالت جنسیتی، تنوع و شمولیت، و ریک رونهولت آلبرتسن، عضو کمیسیون پایداری و جامعه فعال بود. این کارگاه ها بر ارتباط بین پایداری و برابری جنسیتی و اهمیت همکاری در این زمینه ها تأکید کردند. کاپرالوس یونانی نیز اظهار داشت که مزایای این کارگاه ها در سال آینده قابل مشاهده خواهد بود.
 دکتر هولگر پریوس، از کمیسیون میراث و پایداری کمیته بین‌المللی المپیک، علاوه بر ارائه‌های کمیسیون‌های پایداری و عدالت جنسیتی اروپا ، رویکرد کمیته بین‌المللی المپیک به این مسائل را نیز تشریح کرد. در این سمینار همچنین سخنرانی ویدئویی از تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری پاریس 2024، و برنامه هایی از کمیته‌های برگزاری جشنواره المپیک زمستانی جوانان اروپا در باکوریانی 2025 و جشنواره المپیک تابستانی جوانان اروپا در اسکوپیه در سال 2025 ارائه گردید.


۹ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.