مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا-چین؛فاطمه مجلل سومین طلا و چهارمین مدال ایران را در تک‌نفره زیر ۲۳ سال کسب کرد

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا-چین؛فاطمه مجلل سومین طلا و چهارمین مدال ایران را در تک‌نفره زیر ۲۳ سال کسب کرد
با کسب مدال طلای فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال جمع مدال‌های ایران در رقابت‌های روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا به ۴ رسید.
به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار می‌شود.
تیم ملی روئینگ ایران با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور دارند و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم است.
فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.
در ادامه مسابقات امروز فاطمه مجلل در فینال تک‌نفره زیر ۲۳ سال بانوان رقابت کرد.
فاطمه مجلل آخرین نماینده ایران در این دور از رقابت‌ها بود که در فینال روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال بانوان با حریفانی از چین‌تایپه، چین، ازبکستان، ویتنام و هنگ‌کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان ۷:۵۷.۲۰ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.
با اضافه شدن این مدال، در پایان مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا جمع مدال‌های ایران به ۴ مدال (۳ طلا و ۱ نقره) رسید. این نتیجه یکی از درخشان‌ترین نتایج قایقرانی ایران در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا است.
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.