دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛پایان دهمین دوره رقابت‌های آسیایی هندبال برای نوجوانان

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛پایان دهمین دوره رقابت‌های آسیایی هندبال برای نوجوانان

پرونده دهمین دوره رقابتهای آسیایی هندبال نوجوانان که به میزبانی کشور اردن همچنان ادامه دارد برای هندبالیست‌های نوجوان کشورمان با عنوان ششمی آسیا بسته شد. این درحالی بود که ما در بازی پنجم - ششمی برای کسب سهمیه جهانی با نوجوانان هندبال بحرین رقابت داشتیم، اما در این رقابت اگرچه در نیمه‌های اول ودوم قانونی بازی شانه به شانه با بحرینی ها رقابت کردیم اما نهایتا نتوانستیم صاحب نتیجه دلخواه شده و با حساب 46 بر 39 بازی و نتیجه را به حریف خود واگذار کردیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، دهمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان قاره آسیا برای هندبالیست‌های آینده ساز کشورمان در پایان بازی برای رده‌بندی عنوان پنجمی - ششمی قاره آسیا در این رده سنی برای ما با شکست مقابل تیم هندبال نوجوانان بحرین بسته شد.
در این بازی جذاب و مهییج که نهایتا نتیجه بازی در دقایق قانونی بازی مشخص نشد و بازی به دو وقت اضافه 5 دقیقه‌ای کشیده شد، ملی‌پوشان کشورمان در وقت اضافه اول و دوم نتوانستند بحرینی ها را کنار زده و خود صاحب سهمیه ارزشمند جهانی شوند. برهمین اساس ملی‌پوشان نوجوان کشورمان و شاگردان آزادمنجیری نهایتا در نیمه اول وقت اضافه با حساب 38 بر 40 و در نیمه دوم وقت اضافه با نتیجه 39 بر 46 بازی را به حریف آسیایی خود واگذار کرده و درعین ناباوری در حالیکه شایسته برتری بر حریف و کسب سهمیه جهانی بودند بازی را به بحریم واگذار کردند.

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۶:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.