آغاز رقابت‌ ۲۴ تنیسور برتر قاره آسیا؛ نتایج نمایندگان ایران در روز نخست

آغاز رقابت‌ ۲۴ تنیسور برتر قاره آسیا؛ نتایج نمایندگان ایران در روز نخست

رقابت های تنیس ۲۴ نفر برتر قاره آسیا در شرایطی از روز گذشته در کامبوج آغاز شد که تنیسورهای کشورمان در این رویداد به میدان رفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، با دعوت فدراسیون تنیس آسیا ۲۴ ورزشکار برتر و کمتر از ۱۴ سال این قاره از روز گذشته تا ۲۴ شهریورماه در کامبوج به مصاف رقبای خود می‌روند. بر این اساس کیارش صادقی، آیلین محمدیان فرد، هانا شعبانپور، گلساء رحیمیان امیری، رومینا رافعی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد با هدایت فرشید زیدی در این رویداد حضور دارند و رقابت‌های خود را دنبال می‌کنند.

در بازی‌های روز نخست این مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

آریا شعبانژاد برابر حریف هندی به میدان رفت که این بازی با برتری ۲ بر صفر نماینده هند به پایان رسید. رومینا رافعی برابر بازیکنی از ترکمنستان قرار گرفت که این دیدار ۲ بر صفر به سود تنیسور کشورمان خاتمه یافت.

در دیگر بازی آیلین محمدیان فرد در روز نخست این مسابقات رو در روی حریفی از قزاقستان قرار گرفت که این دیدار نیز با برتری ۲ بر صفر نماینده ایران همراه بود و گلساء رحیمیان امیری برابر حریفی از هند و در دیداری نزدیک ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

در دونفره، تیم گلساء رحیمیان امیری و آیلین محمدیان فرد برابر تیم کره به میدان رفتند که این بازی را ۲ بر صفر واگذار کردند. در دیگر بازی، تیم دونفره رومینا رافعی با بازیکنی از هند برابر تیم ترکمنستان قرار گرفتند که ۲ بر یک شکست را پذیرا شدند. در بازی سوم تیم دونفره رامتین رافعی و تنیسوری از چین در مصاف با تیم آریا شعبانژاد و بازیکنی از کامبوج به میدان رفتند که رافعی و تنیسور چینی ۲ بر صفر برنده شد.

این بازی‌ها در روز دوم ادامه خواهد داشت، گفتنی است بازنده‌ها نیز در جدولی به رقابت خواهند پرداخت که این مسابقات نیز از فردا آغاز خواهد شد.

سرداوری مسابقات نیز بر عهده سامان حسنی داور کشورمان است .گفتنی است این نفرات بر اساس رنکینگ انفرادی خود از سوی فدراسیون تنیس آسیا به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند.

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.