اهدا نشان شایستگی IOC به مقامات فرانسوی

اهدا نشان شایستگی IOC به مقامات فرانسوی

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در مراسمی رسمی که در کاخ الیزه پاریس برگزار شد، نشان المپیک را به امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک  در این مراسم که روز جمعه در پاریس برگزار شد، نشان المپیک را به لوران نونیز، رئیس پلیس پاریس و نیکلاس فران، مدیر اجرایی SOLIDEO، به دلیل مشارکت استثنایی آنها در موفقیت بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024، نیز اهدا کرد. به پاس حمایت بی دریغ ریاست جمهوری فرانسه در موفقیت بازی های المپیک پاریس 2024 و تعهد او به آرمان المپیک پیر دو کوبرتن، امانوئل ماکرون نشان المپیک طلایی را دریافت کرد. این تمایز ادای احترام به مشارکت و چشم‌انداز خستگی‌ناپذیر او برای بازی‌های المپیک است که این دوره از بازی ها در پاریس را به رویدادی فراموش‌نشدنی و نمادی برای وحدت نوع بشر تبدیل کرد.
لوران نونیز به پاس نقش حیاتی اش در ایمن سازی بازی های پاریس، نشان المپیک را دریافت کرد. به عنوان رئیس پلیس، او با موفقیت در رفع چالش های امنیتی، یک شهر تحت تنش را مدیریت کرد و در عین حال محیطی امن و مراسمی را برای میلیون ها بازدیدکننده از سراسر جهان حفظ کرد.
 پیر اولیویه بکرز-ویژانت، عضو کمیته بین المللی المپیک و رئیس کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای بازی ها، بر "قدرت آرام" نونیز، توانایی او برای ایجاد اطمینان در مواجهه با چالش های ژئوپلیتیک رو به رشد و رهبری قاطع او در هماهنگی یک عملیات امنیتی تاریخی تاکید کرد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.