با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ناشنوایان 2024 تهران: پیگیری تمرینات آماده‌سازی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک

با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ناشنوایان 2024 تهران: پیگیری تمرینات آماده‌سازی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک

صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک،20 جودوکار حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو ناشنوایان تمرینات آماده‌سازی خود را جهت حضور در بازی‌های آسیایی ناشنوایان پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوانی که از سوی کادرفنی تیم ملی جودو ناشنوایان به هیأت‌های استانی و به منظور معرفی جودوکاران مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی ارسال شد، 23 ورزشکار از سوی این هیأت‌ها برای حضور در نخستین مرحله از اردوهای انتخابی این تیم معرفی شدند.
در ادامه و به میزبانی کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ناشنوایان، نخستین دور از اردوهای انتخابی جودوکاران ناشنوا طی روزهای 19 لغایت 25 مردادماه برگزار شد.
تمرینات آماده‌سازی ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای انتخابی این تیم که از روز جمعه 9 شهریور در تهران آغاز شده است، به مدت 12 روز در ورزشگاه شهید کبکانیان و آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.
شایان ذکر است طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته، بازی‌های آسیایی ناشنوایان از اواخر مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد و تیم ملی جودو ناشنوایان ایران در 7 وزن در این رویداد مهم آسیایی حضور پیدا می‌کند.
گفتنی است سومین مرحله از اردوهای این تیم به طور مشترک با اعضای تیم ملی جودو نیروهای مسلح خواهد بود که مسابقات بین‌المللی جودو نیروهای مسلح ازبکستان را پیش رو دارند.
هدایت تیم ملی جودو ناشنوایان در اردوهای مذکور بر عهده محمدرضا لویی‌مقدم (سرمربی) و مصطفی نمکیان، محمدحسن مجلسی و شهرام نوش‌آبادی (کمک مربیان تیم) خواهد بود.
اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی جودو ناشنوایان به شرح زیر است:
علیرضا نامدار فرزانه‌اقدم، امیرمحمد دفتری، علیرضا ساعتیان، محمد آسیایی‌شفیعی، امیرمحمد قدیمی، محسن نجفی، مجتبی عبدی، مصطفی عبدی، عباس رشنواز، علی سلحشور گل‌خانی، مصطفی سفیدی، علی شیخ، مهرداد بداغی، علی شیخ‌فاضل حمیدیان، فرید عساکره، علی قنبری، محسن عبید، مهرداد صیدی، مسعود رستگار، احسان زارع، فرید سلیم‌دانایی، پوریا یوسفی و حسین اله‌کرمی.

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.