برگزاری نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک
هشتمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای جلسه حمید قاسمی ضمن قرائت دستور جلسه، مراتب تقدیر و تشکر خود و اعضای کمیسیون صلح و ورزش را از حضور ارزشمند خانم مهسا جاور از اعضای این کمیسیون در بازی های المپیکپاریس 2024 با اهدای لوح تقدیر اعلام نمود. 
در ادامه علی نوروزی گزارشی از اقدامات انجام شده کمیسیون در فاصله زمانی نشست قبلی تاکنون ارائه نمود. پس از آن از پوستر همایش ملی صلح و ورزش در محل جلسه به صورت نمادین رونمایی به عمل آمد و در پایان اعضا ضمن بحث و بررسی پیرامون برنامه ریزی و فرایند اجرایی همایش پیشنهادات و نظرات خود را ارائه نمودند و مقرر شد بر اساس توانمندی و ظرفیت هرکدام از اعضای کمیسیون ظرف یک هفته سمت ها، شرح وظایف و تقسیم امور انجام و به آنها ابلاغ شود.
لازم به ذکر است در این نشست، کمیسیون صلح و ورزش میزبان "مازیار هوشمند" رئیس خانه مطبوعات کشور بود و مقرر شد از ظرفیت خانه مطبوعات برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن همایش بخصوص در دو بخش جشنواره مطبوعات و جایزه ملی صلح و ورزش استفاده شود. 
در این نشست  حمید قاسمی، علی نوروزی، ، سید محمد کاظم موسوی، ، شاهین سلطان پور، سارا کشکر، مهسا جاور، لیلاایزدپرست، آذین کیانی، محمد رفیعی، احسان اله شفیعی حضور داشتند. 

 

کمیسیون صلح

۲۸ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.