پیام تبریک دکتر غفور کارگری به مناسبت افتخارآفرینی کاروان المپیک کشورمان در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴

پیام تبریک دکتر غفور کارگری به مناسبت افتخارآفرینی کاروان المپیک کشورمان در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴
دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک در پیامی موفقیت کاروان خادم‌الرضا (ع) در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را تبریک گفت.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و بهدنقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در پی افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مقام بیست و یکمی کاروان خادم‌الرضا، دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
 متن این پیام به شرح زیر است:
برادر ارجمندم جناب آقای محمود خسروی وفا
رئیس محترم کمیته ملی المپیک 
با سلام و احترام 
افتخارآفرینی ورزشکاران غیور و ارزشمند کشور عزیزمان در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ و کسب ۱۲ مدال رنگارنگ و ارتقا شش پله‌ای جایگاه تیمی ایران نسبت به دوره قبل، موجب خوشحالی آحاد مردم و افزایش غرور ملی، به ویژه جامعه ورزش پارالمپیک شد. 
بی‌شک نقش جنابعالی و دیگر مدیران و زحمتکشان کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی در این موفقیت چشمگیر است و نشان از مدیریت متعهدانه و تدبیر هوشمندانه در آماده سازی و اعزام ورزشکاران به این رویداد مهم دارد. 
ضمن عرض تبریک و خدا قوت به همه ورزشکاران قهرمان و پهلوان ایران عزیز، توفیق روزافزون و تداوم پیروزی‌ها در رویدادهای آتی را از خداوند منان مسئلت دارم.
قدردانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از لیاقت و عملکرد درخشان کاروان گران سنگ خادم الرضا(ع) است، گوارای وجودتان.
کاروان ایران با ۳ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز و مجموع ۱۲ مدال در رده ۲۱ جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت. کاروان ایران با کسب این رتبه، ۶ پله نسبت به دوره قبل ارتقا داشت.
۲۴ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.