برگزاری هفدهمین نشست کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری هفدهمین نشست کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک
هفدهمین نشست کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک روز گذشته در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست ، دکتر فرهادی زاد رئیس کمیسیون ضمن خوش آمدگویی به اعضاء ، توضیحاتی در خصوص بازیهای المپیک پاریس 2024 ارائه و به سوالات حاضرین پاسخ داد.
سپس دکتر اکبری یزدی دبیر دومین  همایش علمی  زن و ورزش (ورزش قوی، زنان قوی، ایران قوی) به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در این همایش پرداخت و اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری هرچه بهتر همایش بخصوص در رابطه با محورهای سخنرانی به دبیرهمایش ارائه دادند. 
مقرر است همایش مذکور در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری با هدف  تسهیم آخرین یافته های علمی، پژوهشی در مورد ورزش زنان و بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه ورزش زنان منطبق با سیاست های کمیته بین المللی المپیک در آکادمی ملی المپیک با حضور جامعه بزرگ ورزش برگزار خواهد شد . 
در بخش بعدی نشست ، دکتر مهرانی، مدیر همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و عضو کمیسیون زن و ورزش از روند برگزاری دوره سفیران المپیک که از تاریخ 18 الی 21 شهریور ماه 1403 در استان کرمانشاه با هدف تربیت سفیران المپیک به منظور ارتقا فرهنگ المپیک در جامعه گزارشی ارائه نمود و نظر اعضا در این خصوص مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت . 
در این نشست مهین فرهادی زاد، طاهره طاهریان ، مرجان میرزایی، ناهید ایروانی، فریده شجاعی، مریم وطن دوست، الهه عرب عامری، الهه احمدی، سارا مهرانی،  معصومه شهبازی، مریم فریدار و حسین اکبری یزدی شرکت نمودند.
۲۲ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.