المپیک 2024 پاریس؛ میرزازاده راهی دیدار رده‌بندی شد/ تلاش برای کسب مدال برنز

المپیک 2024 پاریس؛ میرزازاده راهی دیدار رده‌بندی شد/ تلاش برای کسب مدال برنز
نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در رقابت‌های شانس مجدد به دیدار رده‌بندی بازی‌های المپیک پاریس راه یافت.
به گزارش خبرنگار اعزامی، روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از ساعت ۱۱ امروز به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان در گروه شانس مجدد به مصاف حریفانشان رفته‌اند.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد آدام کون از آمریکا گذشت و راهی مرحله بعد شد، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میخایین لوپز، دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا شد که با حضور حریفش در فینال راهی گروه شانس مجدد شد تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.
لوپز در نیمه‌نهایی با نتیجه ۴ بر یک صباح شریعتی را شکست داد و فینالیست شد تا امشب برای کسب پنجمین مدال طلای المپیکش مبارزه کند. 
میرزازاده در این مرحله به راحتی و پیش از پایان تایم اول با نتیجه ۹ بر صفر لی از کره‌جنوبی را شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف صباح شریع کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل جمهوری آذربایجان خواهد رفت.
مسابقات مقدماتی ۲ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نیز از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.
۱۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.