سودای المپیک در سر ژرمن ها

سودای المپیک در سر ژرمن ها

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده از سوی کنفدراسیون ورزش های المپیک آلمان، نانسی فایزر، وزیر کشور و ورزش فدرال آلمان، درخواست این کشور را برای بازی های المپیک و پارالمپیک در پاریس امضا کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  یک نشریه آلمانی زبان، فایزر به نمایندگی از دولت فدرال، بیانیه مشترکی را امضا کرد که در آن حمایت خود را از یک پیشنهاد دیگر آلمان برای میزبانی بازی‌های المپیک نشان و ترجیح خود را برای بازی‌های تابستانی 2040 بیان می‌کرد. این بیانیه از نزدیک بین وزارت کشور فدرال، کنفدراسیون ورزش های المپیک آلمان ، شهر برلین - که قصد دارد بار دیگر میزبانی بازی ها را برگزار کند - و همچنین دوسلدورف، هامبورگ، لایپزیگ و مونیخ و ایالت های فدرال نوردراین-وستفالن هماهنگ گردید.
وزیر کشور آلمان در این خصوص گفت: "ما خواهان یک بازی خانگی برای ورزشکاران آلمانی خود هستیم.
می خواهیم از فرصت های بزرگی که بازی های المپیک برای انسجام، اقتصاد و ورزش ما ارائه می دهد استفاده کنیم. می خواهیم از بهترین استادیوم ها و امکانات ورزشی که در اختیار داریم استفاده کنیم. به جای ساختن وسایل جدید با هزینه های زیاد، ما روی پایداری تمرکز کرده ایم".
در حالی که دولت فدرال سال 2040 را برای بازی ها در آلمان ترجیح می دهد - 50 سال پس از اتحاد مجدد آلمان - کنفدراسیون ورزش های المپیک آلمان هنوز در مورد سال خاصی تصمیم نگرفته است.
 کنفدراسیون ورزش های المپیک آلمان اکنون گفتگوها را با کمیته بین المللی المپیک که روند مناقصه را در سال 2025 آغاز خواهد کرد - برای بحث در مورد سناریوهای ایجاد شده تا کنون و تجزیه و تحلیل وضعیت متقاضی ادامه

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.