المپیک 2024 پاریس؛افتتاحیه پاریس 2024 جسورانه و لذتبخش

المپیک 2024 پاریس؛افتتاحیه پاریس 2024 جسورانه و لذتبخش

برگزارکنندگان افتتاحیه پاریس 2024 گفتند که مراسم افتتاحیه طی جمعه آینده نمایشی شاد، جسورانه و غیر معمول خواهد بود که در آن هنرمندان و ورزشکاران با هم پاریس، فرانسه و بازی ها را در کنار رودخانه سن جشن می گیرند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ژاپن تودی، برخلاف المپیک قبلی، مراسم افتتاحیه پاریس 2024 در استادیوم برگزار نخواهد شد. در عوض، ده ها قایق هزاران ورزشکار و بازیگر را در مسیری 6 کیلومتری در امتداد رود سن حمل خواهند کرد.
 تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری المپیک پاریس، به خبرنگاران گفت: "ما اهمیت مراسم افتتاحیه بازی های المپیک را می دانیم. برای ورزشکاران  مهم است، برای کشوری که آن را برگزار می کند، مهم است. به همین دلیل است که از ابتدا بسیار جاه طلب بوده ایم زیرا واقعاً می خواهیم این مراسم افتتاحیه تمام جاه طلبی های پاریس 2024 را تجسم بخشد.
 بازی های جسورانه و غیرمعمولی که بهترین های فرانسه را نمایانگر خواهد ساخت". جزئیات از جمله برخی از هنرمندان شرکت کننده، که آخرین بار مشعل را حمل می کنند و دیگ المپیک را به نشانه شروع بازی ها روشن می کنند، محرمانه نگه داشته شده است و تیم هنری مراسم اعلام کرده است که در حال تمرین خصوصی بوده اند تا همه چیز را تازه نگه دارند. اما موضوع روشن این است که یک رژه شناور وجود خواهد داشت که از پل Austerlitz حرکت می کند، با قایقرانی و عبور از کلیسای نوتردام پاریس و رسیدن به نزدیکی برج ایفل، همراه با نمایش بناهای تاریخی اطراف و ترکیبی موسیقی، نور و سرور استفابه همگان نشان داده خواهدشد.
 توماس جولی، مدیر هنری مراسم افتتاحیه به خبرنگاران گفت: "ما کلیشه‌ها (درباره فرانسه) خواهیم داشت، اما همچنان می‌خواهیم آنچه را که پاریس است، آنچه امروز فرانسه است، به اشتراک بگذاریم". بیش از سیصدهزار تماشاگر از سواحل رودخانه مراسم افتتاحیه را تماشا خواهند کرد و انتظار می رود صدها میلیون نفر دیگر از تلویزیون یا رسانه های اجتماعی تماشاگر این رویداد منحصر به فرد باشند.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۶:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.