المپیک 2024 پاریس؛اختلال جهانی کامپیوترها و دشواری ورود ورزشکاران در پاریس

المپیک 2024 پاریس؛اختلال جهانی کامپیوترها و دشواری ورود ورزشکاران در پاریس

 نقص کامپیوتری جهانی که روز جمعه در خطوط هوایی، بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ روی داد، نمی‌توانست در زمان بدتری برای سازماندهی بازی‌ها رخ دهد،روزهایی که ورزشکاران در آستانه مراسم افتتاحیه هفته آینده به دهکده المپیک می‌رسند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فرانس 24، این قطعی که به دنبال خرابی ناشی از به‌روزرسانی نرم‌افزار ضد ویروس مایکروسافت رخ داد، در زمانی اتفاق افتاد که بازی‌های المپیک برای کنار آمدن با لحظه‌ای حیاتی مانند ورود ورزشکاران به پاریس بود، رویدادی در این مقیاس که شامل یک فرآیند ثبت نام و اعتبار سنجی که لزوماً به سوابق رایانه ای متکی است.
 تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری در این خصوص اظهارداشت: "امروز صبح همه سرورهای ما تحت تأثیر قرار گرفتند". او توضیح داد که این قطعی مانع از تحویل آی دی کارتها نه تنها به ورزشکاران، بلکه به مقاماتی شد که وارد شهر می شوند. امروز صبح همه سرورهای ما تحت تأثیر قرار گرفتند.
 تونی استنگوئت، رئیس این سازمان، روز جمعه در پاریس به رسانه ها گفت که این قطعی مانع از تحویل اعتبارنامه نه تنها به ورزشکاران، بلکه به مقاماتی شد که وارد شهر می شوند. طی روزهای اخیر هزاران پرواز برای تأیید اعتبار و همچنین صدور نشان و لباس برای 45000 داوطلب وارد پاریس می شوند. تا ساعت 17:00 (15:00 به وقت گرینویچ) عملیات به حالت عادی بازگشت، اما برای رسیدگی به انبوه کارتهای شناسایی باید ساعت‌های اضافی تا اواخر عصر فعالیتها ادامه می یافت. یک هفته تا مراسم افتتاحیه فاصله مانده که به خودی خود جاه طلبانه است با این واقعیت بی سابقه که برای نخستین بار در تاریخ بازی ها، این شب در خارج از دهکده المپیک، در مکانی مانند رودخانه نمادین سن به پایان می رسد.  تمامی اماکن آماده هستند، آب و هوا بهبود یافته و باران کیفیت آب رودخانه پاریس را بهبود بخشیده است تا امکان برگزاری مسابقات شنای برنامه ریزی شده فراهم شود.


۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۶:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.