المپیک 2024 پاریس؛تدابیر سخت امنیتی و ضرر به کاسبی پاریسی ها

المپیک 2024 پاریس؛تدابیر سخت امنیتی و ضرر به کاسبی پاریسی ها

به گفته اتحادیه ها، تدابیر شدید امنیتی به طور قابل توجهی بر فعالیت های اقتصادی در پاریس تأثیر می گذارد و باعث کاهش شدید فروش مغازه ها و رستوران های محلی شده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، رستوران‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها و سالنها از طریق نمایندگان خود، برخلاف پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌ای که در آغاز رویداد جهانی انجام شده بود، مشترکاً «افت بی‌سابقه فعالیت و ترافیک» را که در حال تجربه آن هستند، محکوم کردند. بالعکس، درآمدها نسبت به سال های گذشته 30 درصد کاهش یافته است، زیرا تدابیر شدید امنیتی مانع از بازدید گردشگران از پایتخت فرانسه شده است و این تنها دلیل رنج آنها نیست، زیرا کاسبان پاریسی نیز تحت تأثیر شرایط جوی دشوار، تورم انباشته قیمت که بر توانایی مصرف آنها تأثیر می گذارد و فضای سیاسی پس از انتخابات زودهنگام و وضعیت متعاقب آن، متاثر شده اند.
به گفته اتحادیه های نمایندگی این بخش ها، ترکیبی از همه این عوامل دارای «پیامدهای اقتصادی فاجعه بار» است. این سازمان‌ها همچنین از مقامات خواستند تا اقداماتی را که انجام می‌دهند که بر زندگی روزمره تأثیر می‌گذارد، به‌ویژه اقدامات مربوط به امنیت، که به گفته آنها بیشترین تأثیر را می‌گذارد و برای برنامه‌ریزی باید از آن آگاه باشند تا فعالیت های خود را بر این اساس با وضوح بیشتری اعلام کنند. آنها از کاهش 70 درصدی تعداد بازدیدکنندگان در مناطق ویژه توریستی، مانند میدان تروکادرو، در غرب پاریس و نزدیک به نماد و مکان ضروری برای هر بازدیدکننده ای از برج ایفل صحبت می کنند.
 فروشندگان و مغازه داران می‌گویند که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک در خطر تعطیلی برای همیشه قرار دارند، و از دولت فرانسه می‌خواهند که روش‌های جبران خسارت «عادلانه و سریع» را برای «جبران ناراحتی و زیان‌های ناشی از بازی‌های المپیک» ایجاد کند.


۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۶:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.