المپیک 2024 پاریس؛اختلال سامانه های کامپیوتری و تاثیر بر پاریس 2024

المپیک 2024 پاریس؛اختلال سامانه های کامپیوتری و تاثیر بر پاریس 2024

Atos، ارائه‌دهنده امنیت سایبری و داده‌های المپیک پاریس، ضررهای سالانه قابل توجهی را تأیید کرده است، اما به پاریس 2024 اطمینان می‌دهد که تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و به حفاظت از آن ادامه خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فرانس 24،  در حالی که یک هفته تا مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2024 پاریس باقی مانده است، برگزارکنندگان از یک اختلال بزرگ در سیستم های کامپیوتری در سراسر جهان خبر داده اند که مشکلی جدی در آستانه نزدیک شدن به افتتاحیه مسابقات است.
به نظر می رسد که مشکلات فناوری جهانی با مشکلات شرکت جهانی امنیت سایبری CrowdStrike و مایکروسافت مرتبط باشد، با یک اختلال عمده در خدمات که سیستم های کامپیوتری را در سراسر جهان ویرانی به بار آورد، باعث توقف پروازها در ایالات متحده، از خط خارج شدن پخش تلویزیونی در بریتانیا و تأثیرگذاری بر ارتباطات راه در استرالیا دور شد و همچنین بر فروش بلیط یا پخش رسانه ها یا بانک ها تأثیر موثر واقع گردید. CrowdStrike فعالانه با مشتریانی که تحت تأثیر نقصی که در یک به‌روزرسانی محتوای واحد برای میزبان‌های ویندوز وجود دارد، کار می‌کند.
جورج کورتز، مدیر عامل شرکت در پیامی در پلتفرم شبکه اجتماعی X گفت: "این مشکل شناسایی شده، جدا شده و راه حلی برای رفع آن اعمال شده است". به نوبه خود، مایکروسافت نیز در بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به مسائل مربوط به خدمات، «اقدامات کاهشی» انجام می دهد.
پاریس 2024 از مسائل فنی جهانی که بر نرم افزار مایکروسافت تأثیر می گذارد آگاه است. آنها افزودند: "تیم‌های فنی پاریس 2024 به طور کامل برای کاهش تأثیر این مسائل بسیج شده‌اند و ما برنامه‌های اضطراری را برای ادامه عملیات فعال کرده‌ایم". اگرچه به نظر می رسد این مشکل حل شده است، یک منبع از کمیته برگزاری المپیک پاریس گفت که هنوز اشکالاتی در سیستم اعتبارسنجی وجود دارد، بنابراین برخی از افراد نمی توانند اعتبار کارتهای خود را قبل از مراسم جمعه آینده در رودخانه سن دریافت نمایند.


۳۰ تیر ۱۴۰۳ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.