با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل

با حضور  دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل
نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل کمیته ملی المپیک در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل، دکتر عبداله سهرابی رئیس کمیسیون و اکثریت اعضا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست رئیس کمیسیون پس از گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شیمیایی سردشت؛ برگزاری نشستی با حضور نمایندگان فراکسیون بانوان مجلس ، بانوان مطرح ورزشکار و همچنین بانوان صاحب کرسی های بین المللی در آینده ای نزدیک را  از برنامه های کمیسیون توسعه روابط بین الملل برای سال جاری اعلام کرد.
در ادامه فتاحیان دبیر کمیسیون به ارائه گزارش مختصری از روند آماده سازی و حضور در المپیک پاریس پرداخت.
سپس دکتر سجادی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند برگزاری انتخاب و حضور ورزشکاران ایرانی یادآور شد پس از کاندیداتوری هادی ساعی  در المپیک 2016 و سعید معروف در المپیک 2020 ، امسال ثریا آقایی در پاریس 2024 کاندید شده است. 
در همین راستا مقرر شد با توجه به حضور ثریا آقایی به عنوان ورزشکار زن مسلمان رایزنی های لازم به منظور حمایت از کاندیداتوری ایشان از طریق وزارت امور خارجه  انجام پذیرد. 
در ادامه  دکتر سارا فلاحی  نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ؛ ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان ایران در بازیهای المپیک پاریس ، به این نکته اشاره کرد که ورزشکاران سرمایه های کشور هستند و  باید با ایجاد انگیزه های اجتماعی و اقتصادی از ایشان حمایت نماییم. 
در نهایت نیز دکتر سید مناف هاشمی نیز  پس از قدردانی از حمایت ها و کمک های وزارت امور خارجه ، خاطر نشان نمود کلیه امور مربوط به بازیها کاملا در مسیر خوبی قرار دارد و اظهار امیدواری کرد که کسب مدال در این دوره از بازیها  نسبت به توکیو در شرایط بهتری قرار گیرد.
در این نشست دکتر عبداله سهرابی، دکتر سید مناف هاشمی، دکتر سید نصراله سجادی، سید مسعود بزرگزاده ، محمدعلی منفرد و دکتر سارا فلاحی و دکتر لیلا زکی زاده حضور داشتند.
۲۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.