فونتانا: بوکسورهای جوان بیشتری در اردوی جدید حضور دارند

فونتانا: بوکسورهای جوان بیشتری در اردوی جدید حضور دارند

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران به تشریح شرایط تیم کشورمان در مرحله جدید اردوهای آماده‌سازی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس"فونتانا"اظهار داشت: مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس در حالی از امروز دوشنبه آغاز شد که بسیاری از نفرات حاضر در اردو، جدید و البته جوان هستند.

 وی افزود: تلاش ما این است تا از استعدادهای جوان استفاده کنیم. در این اردو می‌خواهیم روی مسائل تکنیکی و آمادگی جسمانی بوکسورها کار کنیم.

 سرمربی تیم ملی ایران، بیان کرد: هدف اول در این بازه زمانی و دور جدید تمرینات، مسابقات قهرمانی آسیاست که پاییز در اردن برگزار می‌شود.

فونتانا ادامه داد: در راستای برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، حضور در تورنمنت‌های گرجستان، روسیه و صربستان را داریم که فدراسیون در تلاش است تا مقدمات حضور در این رویدادها را برای ما فراهم کند.

وی در پاسخ به این سئوال که در مراحل بعدی اردوها امکان دعوت از نفرات دیگری هم وجود دارد؟ اظهار داشت: بله امکانش زیاد است، چون تیم ملی متعلق به همه ورزشکاران مستعد است که باید به تدریج خود را اثبات کنند.

این مربی باتجربه کوبایی تصریح کرد: مسابقات مهمی داریم، تیم ما در مرحله جدید قرار داشته و جوان شده است و با گذر زمان به ترکیب اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم رسید.

۱۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.