سی و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

سی و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

سی و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه چهارم تیر ماه در محل کمیته برگزار و دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته مصوبات این نشست را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سید مناف هاشمی در جمع خبرنگاران ضمن خوشامدگویی و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در سال المپیک و تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: در ابتدای نشست امروز  آقای خسروی وفا در مورد عملکرد یک ماهه گذشته کاروان ایران  مطالبی را عنوان و در ادامه اعضای هیات اجرایی نیز نظراتی را بیان داشتند.
وی ادامه داد: ضمن تبریک فرا رسیدن روز المپیک و برگزاری مراسمی به همین منظور که روز گذشته در محوطه آکادمی ملی المپیک برگزار شد اظهار داشت:موضوع مهم جلسه امروز در مورد هزینه‌هایی بود که علاوه بر ورزشکاران، به کادرفنی پرداخت می‌شد. پولی که در دهکده به ورزشکاران و بقیه کاروان و هزینه پشتیبانی پرداخت می‌شود تصمیم گیری شد. پول توجیبی در گذشته ۱۲۰۰ یورو بود  ولی در این دوره  ۱۵۰۰ یورو برای ورزشکاران، کادرفنی، و سرپرست ها  در نظر گرفته شده است و برای بقیه اعضای کاروان هم مانند المپیک توکیو است.
وی افزود:همچنین قرار است مبلغی را به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر به ورزشکاران، کادر سرپرستی و کادرفنی بعنوان عیدی پرداخت کنیم.
سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس  در خصوص دیگر مصوبه سی و هفتمین نشست هیات اجرایی اظهار کرد: طبق گزارش مرکز نظارت برخی فدراسیون ها حق و حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند به موقع پرداخت نکرده اند و هیات اجرایی اجازه داد اگر فدراسیونی به موقع حق و حقوق و بسته حمایتی ورزشکاری را پرداخت نکرد ما مستقیم به ورزشکار پرداخت کنیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک  در پایان گفت: به احتمال قوی این آخرین جلسه هیات اجرایی قبل از المپیک پاریس  خواهد بود باز هم اگر موردی باشد حتما پیگیری می‌کنیم فدراسیون هایی که در المپیک  پاریس حضور دارند نیز در صورتی که هزینه های اضطراری داشته باشند در صورت نیاز  در همان محل به آنها پرداخت خواهد شد.
  دکترهاشمی با اظهار امیدواری در آستانه  المپیک 2024 پاریس افزود:تاکنون ۳۷ سهمیه  کسب کرده ایم و  احتمال می دهیم ۲ تا ۴ چهار  سهمیه دیگر هم کسب شود که در این صورت سهمیه های ما به  ۴۱ تا ۴۲ ورزشکار افزایش خواهد یافت و تقریبا ۷۵ نفر هم به عنوان  کادر سرپرستی و کادرفنی در المپیک شرکت  می کنند.
 


۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.