برگزاری مراسم افتتاحیه سالن ورزشی تمرینات برتر بانوان آکادمی ملی المپیک

برگزاری مراسم افتتاحیه سالن ورزشی تمرینات برتر بانوان آکادمی ملی المپیک
با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، خانم دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مدیران ارشد ورزش کشور، مربیان و ورزشکاران خانم رشته های مختلف ورزشی، روز گذشته مراسم افتتاحیه سالن ورزشی تمرینات برتر بانوان آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک،  در ابتدای مراسم افتتاحیه  دکتر مریم کاظمی پور ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت رئیس جمهور فقید و جمعی از یاران ایشان در سانحه هوایی، به 1500 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور اشاره کرد و در ادامه گفت: برای کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس آرزوی توفیق دارم. امیدوارم در این رویداد مهم بین المللی به مهمترین دستاورد که همانا دستاورد فرهنگی است دست پیدا کنیم.  
در ادامه دکتر سید مناف هاشمی ضمن بیان اینکه تیم مدیریتی کمیته ملی المپیک طبق منشور المپیک، تمام تلاش خود را برای عدالت جنسیتی به کار گرفته است گفت: به احترام بانوان ورزشکار ایرانی و جایگاه والای این عزیزان، امروز شاهد افتتاح سالن اختصاصی تمرینات برتر بانوان در آکادمی ملی المپیک می باشیم.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم مدیران استانی از این تجربه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک الگوبرداری کرده و در شهرهای خود بیش از پیش در جهت رفاه حال ورزشکاران خانم گام های موثری را بردارند ابراز داشت: این حق بانوان است که در شرایطی مناسب و آرام به ورزش بپردازند چراکه امروزه ورزشکاران خانم، در سطح کشور به جایگاه اصلی خود دست پیدا کرده اند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران آکادمی ملی المپیک و در رأس آن دکتر فرهاد صدر رئیس این آکادمی به جهت اقدامات صورت گرفته در آکادمی ملی المپیک افزود: کمیته و آکادمی ملی المپیک ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی همبستگی المپیک، بورسیه ورزشکاران و مربیان، میزبانی از اردوهای آماده سازی تیم های ملی و ... تمام تلاش خود را می کنند تا به کمک دیگر متولیان ورزش کشور و علی رغم تمامی کمبودها، شاهد پیشرفت تمامی رشته های مختلف ورزشی در بخش بانوان باشیم.
خانم دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از حامیان ورزش بانوان اظهار داشت: کمیته ملی المپیک نگاه ویژه به ورزش بانوان دارد و در همین راستا تمام تلاش خود را در زمینه قرار گرفتن امکانات و تجهیزات ورزشی مناسب برای قهرمانان خانم به کار گرفته است.
وی انتقال شغلی ورزشکاران خانم پس از دوران قهرمانی را از مهمترین دغدغه های این عزیزان عنوان کرد و افزود: دختران ما اکنون به سرعت پله های ترقی را طی می کنند و امیدوارم حضور این عزیزان در عرصه های گوناگون بیش از پیش نمود پیدا کند.
گفتنی است در پایان و با حضور جمعی از مدیران وزارت ورزش و جوانان، کمیته و آکادمی ملی المپیک، سازمان ورزش شهرداری تهران و همچنین ورزشکاران و مربیان خانم تیم های ملی، از سالن ورزشی تمرینات برتر بانوان آکادمی ملی المپیک، به صورت رسمی رونمایی شد.
 
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.