تست گیری از رودخانه سن با 50 قایق برای افتتاحیه المپیک

تست گیری از رودخانه سن با 50 قایق برای افتتاحیه المپیک

حدود پنجاه قایق که در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک در پاریس هیئت‌ها را در رودخانه سن جابجا می‌کنند، صبح روز دوشنبه، 39 روز قبل از شروع بازی‌ها، در یک تمرین کامل روی رودخانه شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  واشگنتن پست، این تمرین، بین Pont d'Austerlitz و Pont d'Iena، در ابتدا برای اوایل برنامه ریزی شده بود، اما دو بار به دلیل جریان بیش از حد رودخانه ناشی از طوفان های زیادی که بهار را در Île- نشان می داد، به تعویق افتاد.
این تمرین در منطقه دو فرانس اولین دور آزمایشی خود را نیز در این بار با حدود چهل قایق مورخ 17 جولای 2023 انجام داد.  قایق ها باید 45 دقیقه طول بکشد تا سفر خود را کامل کنند. این 55 قایق حدود ساعت 6:30 صبح روز دوشنبه از Pont d'Austerlitz به حرکت در آمدند و ناوبری در رودخانه سن در ساعت 4:30 صبح برای این آزمایش متوقف شد.
 تیری ربول، مدیر تشریفات کمیته سازماندهی، طی یک کنفرانس مطبوعاتی اظهارداشت: "در اولین اثر تمرین اول، به وضوح چند دقیقه از برنامه عقب افتادیم. ما از آن درس گرفته ایم، به تمرینات خود ادامه می دهیم و امروز از زمان بندی و نحوه رعایت آن بسیار راضی هستیم. ما عملاً به موقع برای همه قایق ها، برای هر قایق به قایق دوم، بسیار خوشحال هستیم"
وی تاکید کرد: "تمرکز آموزش ما بر روی زمان‌بندی است، البته بر توانایی قایق‌ها برای ناوبری با هم، اما مهم‌تر از همه بر رعایت یک برنامه زمانی که بتوانیم کاروانهای خود را در مکان مناسب، تقریباً تا دومی، ارائه دهیم". ربول، مدیر تشریفات کمیته سازماندهی توضیح داد که باید آنها را ارائه کنیم. آزمایش مشابهی برای 24 ژوئن برنامه ریزی شده است، اما این بار با تمام 89 قایق.

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.