برگزاری ششمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری ششمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک
ششمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک با ریاست حمید قاسمی و با حضور سید محمد کاظم موسوی، لیلا ایزدپرست، و مهدی شریعتی، بصورت مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای نشست حمید قاسمی رئیس کمیسیون، ضمن بیان مقدمه در مورد کتاب  Olav  ، نکات جالبی از حضور نهاد صلح و ورزش در روزهای زلزله بم و برگزاری بازی های ورزشی برای کودکان و دختران بمی به منظور کاهش آلام و رنج های آنان مطرح کرد و بر لزوم ترجمه این کتاب با همکاری اعضای محترم کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک تاکید نمود.
در ادامه لیلا ایزدپرست گزارشی از روند تصویب دوره تک پودمان تربیت مربی صلح و ورزش در دانشگاه علمی کاربردی ارائه نمود. موسوی از آمادگی برای برگزاری نشست مجازی صلح و ورزش از منظر الهی، اخلاقی و انسانی گفت و گزارشی از مقدمات این نشست ارائه نمود. مهدی شریعتی نیز گزارشی از مراحل برگزاری نشست مجازی روز المپیک ارائه کرد و نکات لازم برای روز برگزاری به اشتراک نظر گذاشت.
در پایان حمید قاسمی رئیس محترم کمیسیون صلح و ورزش با جمع بندی نظرات و پیشنهادات اعضای کمیسیون موارد زیر را پس از موافقت اکثریت اعضا به عنوان مصوبات لازم الاجرا ابلاغ نمود. 
همچنین مقرر شد اعضای محترمی که آمادگی برای کمک به ترجمه کتاب ورزش برای صلح و توسعه دارند آمادگی خود را اعلام نمایند و در هفته آتی جلسه نهایی برای اخذ مصوبه دوره تک پودمان تربیت مربی صلح و ورزش در سازمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی برگزار گردد و نیز کتاب صلح ورزش توسط اعضا با جدیت بیشتری بررسی و تکمیل و ویراست اول آن در تیر ماه منتشر شود.
 
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.