کاروان کوراش ایران با ۳ طلا، ۸ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان آسیا شد

کاروان کوراش ایران با ۳ طلا، ۸ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان آسیا شد
 
کاروان کوراش ایران با کسب ۳ طلا، ۸ نقره و ۴ برنز در دو بخش مردان و زنان، به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران دست یافت.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، روز دوم از سیزدهمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا، امروز (یکشنبه ۲۰ خرداد) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به پایان رسید.
 
در پایان رقابت‌های امروز که در بخش مردان برگزار شد، ملی‌پوشان تیم کوراش ایران موفق به کسب یک طلا، پنج نقره و یک برنز شدند تا تیم ملی کشورمان به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.
 
روز گذشته نیز تیم زنان ایران با ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.
 
بدین ترتیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مجموع دو بخش زنان و مردان با ۳ طلا، ۸ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان شد. در رده‌بندی کلی تیم ازبکستان با ۸ طلا، ۵ نقره و یک برنز به مقام نخست رسید و چین تایپه با ۲ طلا و ۳ برنز در رده سوم ایستاد.
 
این عملکرد از سوی کاروان ایران در حالی به ثبت رسید که ایران در دوره قبلی این مسابقات که اردیبهشت ۱۴۰۲ در هانگژو برگزار شد، به مقام سوم رسیده بود.
 
در این دوره از مسابقات بیش از ۲۰۰ ورزشکار، داور و مربی از ۲۰ کشور شرکت داشتند. حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و کمیل روزیف رئیس کنفدراسیون آسیا نیز این رقابت‌ها را که طی دیروز و امروز برگزار شد، از نزدیک تماشا کردند. ضمن اینکه مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با حضور در سالن ۱۲ هزار نفری، از نزدیک شاهد رقابت‌ها بودند.
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.