برافراشتن حلقه های المپیک بر فراز برج ایفل

برافراشتن حلقه های المپیک بر فراز برج ایفل

برگزارکنندگان المپیک پاریس ویترینی را با پنج حلقه المپیک نصب شده بر روی برج ایفل در حالی که پایتخت فرانسه 50 روز تا آغاز بازی‌های تابستانی را گرامی می‌دارد، معرفی کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پاریس 2024، حلقه‌های معروف قرار بود بر روی یک بنای نمادین بلند شوند، و در حال حاضر در مورد آنها کاملاً در معرض دید جهانیان قرار گرفته است. برای جشن شمارش معکوس 50 روزه قبل از شروع المپیک، یک سازه فولادی از پنج حلقه، به اندازه 95 فوت طول و 49 فوت ارتفاع، بر روی بنای مشهور پاریس تزئین شده است. این حلقه‌ها که در ضلع جنوبی قرار دارند، منظره‌ای از رودخانه سن در مرکز پاریس را ارائه می‌دهند، حلقه‌هایی که قطر هر کدام 30 فوت است و در طول بازی‌های تابستانی قابل مشاهده خواهند بود.
 این برج که با رویکردی محبت آمیز به نام La Dame de Fer  یا بانوی آهنین شناخته می شود، نقش مهمی در بازی های پاریس و همچنین در پارالمپیک ایفا خواهد کرد. مسابقات والیبال مردان و زنان در پایه این بنای تاریخی 1083 فوتی برگزار خواهد شد. نزدیک به 13000 تماشاگر در استادیوم موقت برج ایفل واقع در Champ de Mars در همان نزدیکی جمع می شوند تا مسابقات را تماشا کنند. این منطقه در بین پاریسی‌ها و گردشگران برای پیک نیک روی چمن یا تماشای آتش‌بازی‌های 14 جولای محبوب است.


۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.