برگزاری شانزدهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری شانزدهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک
شانزدهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور دکتر فرهادی زاد رئیس کمیسیون و اکثریت اعضاء برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ یکی از برنامه های کمیسیون زنان و ورزش در سال 1403 برگزاری نشست های تخصصی به منظور بررسی چالش های ورزشکاران و مربیان زن باحضور مسئولان فدراسیون های ورزشی جهت برقراری تعامل و ارتباط موثر با ورزشکاران، مربیان و مدیران اجرایی و همچنین بیان چالش های پیش روی آنان و تلاش برای رفع مشکلات ایشان بوده است؛ در همین راستا نخستین نشست با حضورمهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد . 
در این نشست قارداشی نسبت به تعامل و همکاری دو طرفه در بخش های مختلف بین زنان و مردان در فدراسیون تحت پوشش خود تاکید نمود و با ذکر مثال هایی افزود با توجه به توانایی افراد ، آنها را شناسایی و در فرصت های مناسب که در فدراسیون های آسیایی و جهانی وجود دارد ، به منظور کسب کرسی ها معرفی می نماییم ، وی با اشاره به فرصت ها و محدودیت های موجود و با توجه به وفاداری کاری و پشتکار زنان در پست های کسب شده نسبت به افزایش توانمندی ایشان و همچنین رشد و توسعه ورزش  تنیس روی میز زنان چه در ایران و چه در جهان ابراز امیدواری کرد. 
سپس اعضا ضمن تشکر از فعالیت های مثبت فدراسیون تنیس روی میز مطرح نمودند که یکی ازمهمترین ویژگی های مدیریتی این فدراسیون ، وجود استراتژی تصمیم گیری در بخش زنان است که شناسایی فرصت های موجود در فدراسیون بین المللی و آسیایی و انتخاب و معرفی هدفمند افراد از ویژگی های موثر این استراتژی است . همچنین پیشنهاد سرمایه گذاری هدفمند روی زنان که توانایی مدیریت دارند بویژه از بعد بین المللی مطرح گردید. 
سپس دکتر فرهادی زاد به ارائه گزارش نشست  وبیناری خود با " شیخه الحیات" رئیس کمیته برابری جنسیتی شورای المپیک آسیا و همچنین "سابینه فخوری" مدیر بخش حفاظت  و برابری جنسیتی شورای المپیک آسیا پرداخت و در خصوص مسائل مطرح شده دراین نشست که شامل : تطبیق داده های بازیهایی آسیایی هانگژو در بخش زنان و مردان در حوزه های مختلف، ارائه استراتژی های کمیته ملی المپیک ایران در بخش زنان ، اعلام برنامه های کمیسیون زنان و ورزش در سال جاری و تشریح هر یک از برنامه ها، ارائه برنامه اعلام شده در خصوص توسعه اجتماعی از طریق آموزش که از سوی شورای المپیک آسیا به کشورها ارائه شده است و در نهایت پاسخ به برخی سوالات  الحیات؛ توضیحاتی را به اعضا ارائه و به سوالات مطروحه پاسخ داد. 
در این نشست دکتر مهین فرهادی زاد ،  دکتر الهه عرب عامی،   دکتر فریده شجاعی ،  دکتر مرجان میرزایی قاضی،  ناهید ایروانی،  دکتر نازنین راسخ ، دکتر معصومه شهبازی،  طاهره عالیشوندی،  مریم فریدار و دکتر حسین اکبری یزدی حضور داشتند.
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.