لژیون فرانسه حامی تامین امنیت پاریس در المپیک

لژیون فرانسه حامی تامین امنیت پاریس در المپیک

واحد نظامی نخبه تمرکز خود را تغییر خواهد داد و مسئولیت پلیس پایتخت فرانسه را بر عهده خواهد گرفت. این واحد در کنار پلیس و بقیه ارتش برای تضمین امنیت بازی های المپیک به عنوان بخشی از یک نیروی بیش از بیست هزار نفری در مسیر حفاظت از پاریس کار خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، بهترین سربازان لژیون خارجی فرانسه در جریان بازی‌های المپیک تابستانی در پاریس حضور خواهند داشت، چراکه آنها معمولاً در مکان‌هایی مانند منطقه نا آرام ساحل آفریقا مستقر می‌شوند. اعضای یگان رزمی خارجی معروف، تنها واحدی که به سربازان غیرفرانسوی اجازه نام نویسی می دهد، در یک پایگاه نظامی در جنوب فرانسه، صدها کیلومتر دورتر از خیابان های پر از کافه های پاریس، جمع و در مدت کوتاهی در آن مستقر می شوند.
لژیون هفته ها باید روال خود را به طور کامل تغییر دهد، لذا به طور خاص برای این ماموریت آماده می شوند. ستوان آنتوان خطاب به نیروها می گوید: «برج ایفلی وجود ندارد، اما ما در پاریس هستیم". آنها هم مانند همه لژیونرها مجبور شدند نام خود را هنگام پیوستن تغییر دهند. به زودی به بیست هزار سربازی می پیوندند که سعی می کنند از پاریس محافظت کنند و در این بین موقعیت هایی مشابه با موقعیت هایی را که ممکن است با آنها روبرو شوند شبیه سازی می کنند.
به زودی، در هزاران کافه ای که در خیابان های پایتخت فرانسه قرار دارند، با کمک سگ ها و هواپیماهای بدون سرنشین به جستجوی «اشیاء مشکوک» خواهند پرداخت. لژیون خارجی، سپاهی متشکل از 10هزار سرباز که تقریباً 195 سال پیش تأسیس شد، از سربازان می‌خواهد نام خود را در هنگام ثبت نام تغییر دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهد پس از چندین سال خدمت، یا زودتر در صورتی که خود را در جنگ متمایز کرده‌اند، برای شهروندی فرانسه درخواست دهند. این هفته، لژیون یک تمرین جستجو را آغاز کردند. ستوان آنتوان می خواهد مطمئن شود که لژیونرها با چیزی که در یک ماه آینده در بزرگترین رویداد ورزشی جهان روبرو خواهند شد آشنا هستند. یکی از آزمایشات این هفته پنهان کردن یک شی به وزن تنها 550 گرم با ماده مشکوک بود.


۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.