برگزاری پنجمین نشست کمیسیون صلح و ورزش

برگزاری پنجمین نشست کمیسیون صلح و ورزش
پنجمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک با ریاست حمید قاسمی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای نشست دکتر حمید قاسمی رئیس کمیسیون، ضمن خیرمقدم به دکتر محمد علی قره مهمان ویژه کمیسیون، دکتر احسان اله شفیعی عضو جدیدکمیسیون را معرفی و حکم عضویت ایشان را اهدا نمود. 
وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و ضمن بحث و تبادل نظر با اعضای کمیسیون مقرر شد برنامه های متنوع کمیسیون در سال جاری در قالب یک جشنواره و رویداد محوری شامل (همایش علمی، تولید محتوا و جشنواره مطبوعات) در روز 16 مهر ماه 1403 در محل آکادمی ملی المپیک به صورت حضوری و مجازی برگزار و ضمن ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی، برترین های عرصه مطبوعات، کتاب، عکس، فیلم، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، سکانس و شخصیت ها در زمینه صلح و ورزش معرفی گردند. 
همچنین برنامه های مناسبتی کمیسیون و تعدادی رویداد جانبی که نتایج آن در رویداد محوری منعکس خواهد شد، مطابق تقویم زمانی از پیش تعیین شده اجرا می شود.
از دیگر موارد مطرح شده در این نشست تفاهم نامه کمیته ملی المپیک و سازمان زندان ها بود که بر اساس آن مقرر شد جلسه بعدی کمیسیون صلح و ورزش در محل سازمان زندانها برگزار و اعضای کمیسیون از فعالیتهای سازمان زندانها در حوزه ورزش بازدید میدانی داشته باشند. همچنین مسابقات ورزشی زندانها با نام صلح و ورزش برگزار خواهد شد.
در پایان جلسه نیز همکاری مشترک با منطقه آزاد انزلی به منظور برگزاری رویدادهای مشترک ملی و منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پنجمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک با حضور دکتر حمید قاسمی رئیس کمیسیون، دکتر محمدعلی قره بعنوان مهمان ویژه، فرهاد طلوع کیان، علی نوروزی، سید محمد کاظم موسوی، آذین کیانی، شاهین سلطان پور، لیلا ایزدپرست، سارا کشکر، میثم موحدفرد، احسان اله اشفیعی و مهدی شریعتی برگزار شد.
 
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.