برگزاری هشتاد و نهمین نشست شورای اجرایی آنوک در یونان

برگزاری هشتاد و نهمین نشست شورای اجرایی آنوک در یونان

هشتاد و نهمین نشست شورای اجرایی آنوک دیروز در آتن برگزار شد، جایی که مباحث پیرامون ابتکارات و رویدادهای کلیدی این نهاد بین المللی با هدف ارائه حداکثر ارزش به کمیته های ملی المپیک مطرح گردید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، طی این نشست موضوعات مهمی از جمله هدف ارائه حداکثر ارزش به کمیته های ملی المپیک  مورد بحث قرار گرفت. این نشست با سخنان افتتاحیه رابین میچل، رئیس آنوک آغاز شد، که به‌روزرسانی فعالیت‌های اخیر را ارائه کرد و سپس اسپیروس کاپرالوس، نائب رئیس آنوک و رئیس کمیته المپیک یونان به دلیل نقش میزبانی و مراسم حمل مشعل المپیک که روز گذشته برگزار گردید، تقدیر و تشکر کرد.
روبین میچل رئیس آنوک گفت: "جلسه امروز شورای اجرایی بسیار سازنده بود. اعضای ما در بحث های سازنده بر این موضوع تمرکز کردند که آنوک چگونه می تواند به بهترین شکل از کمیته ملی المپیک حمایت کند. آنوک برای خدمت به کمیته های المپیک وجود دارد و بنابراین کمیته ها باید همیشه در قلب هر کاری که ما انجام می دهیم باشند. همانطور که امروز دیدیم، پیشرفت بسیار خوبی در اجرای برنامه استراتژیک خود و ارائه پروژه هایی داشته ایم که بازخوردهای بسیار مثبتی از کمیته ها دریافت کرده اند. می دانیم که کارهای بیشتری می توانیم انجام دهیم و مشتاقانه منتظر توسعه برنامه استراتژیک خود برای چهار سال آینده هستیم".


۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.