حفاظت ضدتروریستی سنگینتر برای ساختمانهای حاشیه رود سن

حفاظت ضدتروریستی سنگینتر برای ساختمانهای حاشیه رود سن

با توجه با افزایش خطر حملات تروریستی در پاریس ، محدوده حفاظت برای افتتاحیه بازی های المپیک تشدید شده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت به دور حلقه ها، پلیس پاریس اعلام کرد که محدوده ضد تروریسم را به تمام ساختمان‌های مشرف به رودخانه سن گسترش می‌دهد، جایی که قایق‌های حامل ورزشکاران در مراسم افتتاحیه از آنجا عبور می‌کنند و مسابقات سه‌گانه و ماراتن آب‌های آزاد برگزار می‌شود.
رئیس پلیس پاریس، لوران نونز، اعلام کرد که چنین اقداماتی به تمام ساختمان های مشرف به رودخانه مشهور در طول افتتاحیه سی و سومین بازی های المپیک دوران مدرن گسترش خواهد یافت. یک کنفرانس مطبوعاتی با شهردار پاریس، آنه هیدالگو، و رئیس کمیته برگزاری پاریس 2024، تونی استنگوئه برگزار شد که طی آن اظهار داشتند که 22هزار تماشاگر می توانند به طور رایگان در مراسم افتتاحیه شرکت نمایند. هرچند این رقم  با توجه به کاهش تقریباً نیمی از تماشاگران طبق برنامه اولیه.بسیار بالاست.
نونز توضیح داد: "محوطه ضد تروریستی با یک سری بازرسی وجود دارد، و ما اکنون می‌خواهیم آن را به تمام ساختمان‌هایی که منظره رودخانه سن دارند، فراتر از آنچه که توسط برگزارکنندگان ایجاد شده است، گسترش دهیم". با این حال، وی تعداد نهایی نیروهای امنیتی را که برای افتتاحیه سومین دوره بازی های المپیک تابستانی در پاریس مستقر خواهند شد، مشخص نکرد. در میان جزئیات ارائه شده توسط بخشداری پلیس، فاش شد که مناطق نزدیک رودخانه سن در مرکز پاریس و همچنین ایستگاه های مترو و موزه های مجاور مانند لوور، اورسی یا موزه هنرهای تزئینی و غیره نیز بسته خواهند شد.


۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.