فدراسیون بین المللی نجات غریق چشم به راه المپیکی شدن در بریزبین 2032

فدراسیون بین المللی نجات غریق چشم به راه المپیکی شدن در بریزبین 2032

فدراسیون بین المللی نجات غریق و موج سواری نجات استرالیا برای گنجاندن ورزش های مربوطه در بازی های المپیک 2032 بریزبن تلاش می کنند.
به گزارش فدراسیون بین المللی نجات غریق، نجات غریق مدت‌ها به عنوان یک زمینه تمرینی برای بسیاری از المپین های نخبه استرالیا، از جمله کی هرست (شنا در آب‌های آزاد)، میشل استیل (بازی‌های المپیک زمستانی – رشته اسکلتون)، کیم کرو (قایق‌رانی)، گرانت هکت (شنا) و  کنی والاس، کلینت (قهرمانان کایاک) بوده است. گراهام فورد ، رئیس فدراسیون بین المللی نجات غریق گفت: "با پییوستن برخی از بزرگ‌ترین نام‌های این ورزش، چه در گذشته و چه در حال حاضرامروز اولین گام‌های رسمی در دستیابی به رویای المپیک برای ورزش نجات غریق است.
در سطح بین‌المللی، با مسابقات جهانی ما که بیش از 7000 شرکت کننده در تمام سنین را جذب می کند ورزش نجات غریق همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. هدف ما این است که رویدادهای Ocean Man & Ocean Woman، همراه با یک مسابقه اقیانوسی میکس، به عنوان بخشی از بازی های المپیک بریزبن (استرالیا)2032 گنجانده شود. ما یک هدف منحصر به فرد داریم. همه اعضای ما ناجیان آموزش دیده هستند که آماده انجام امداد هستند. و جان افراد را نجات می دهند. همچنان که سریال تلویزیونی Ironman and Iron woman در استرالیا به خوبی شناخته شده است، ما در واقع از سال 1985 بخشی از بازی های جهانی World Games بوده ایم. این فرصتی است که برای ورزشکاران ورزش خود یک مسیر المپیکی فراهم کنیم". جان بیکر رئیس فدراسیون موج سواری نجات استرالیا گفت: " از همکاری با فدراسیون بین المللی نجات غریق برای گنجاندن ورزش خود به عنوان بخشی از برنامه ورزشی پر جنب و جوش بریزبن 2032 خوشحالیم. می‌خواهیم مسیری برای ورزشکارانمان ایجاد کنیم تا ورزش ما را رها نکنند و رویای المپیک را دنبال نمایند."


۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.