توماس باخ:هوش مصنوعی انقلاب مثبتی در ورزش است

توماس باخ:هوش مصنوعی انقلاب مثبتی در ورزش است

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک،از دستور کار هوش مصنوعی المپیک رونمایی کرد و این باور را ابراز کرد که هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که ورزشکاران با استعداد را از همه گوشه‌های جهان کشف کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فرانس 24، در پارک المپیک، محل برگزاری بازی‌های 2012، توماس باخ بر ضرورت رهبری جنبش المپیک در ایجاد تغییرات در میان شتاب‌گیری انقلاب جهانی هوش مصنوعی تأکید کرد.
رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: "امروز ما در حال برداشتن گام دیگری برای اطمینان از منحصر به فرد بودن بازی های المپیک و ارتباط ورزش هستیم و برای انجام این کار باید رهبران تغییر باشیم نه هدف تغییر".
باخ در مقابل معایب احتمالی هوش مصنوعی، بر اهمیت حفظ آزادی انتخاب ورزشکاران در حوزه ورزش تاکید کرد.
رئیس IOC گفت: "او یا والدین هنوز باید انتخاب آزاد داشته باشند. بنابراین شخصی که در آن زمان شاید به عنوان یک ورزشکار بزرگ در کشتی شناخته شود باید هنوز شانس بازی تنیس را داشته باشد و نمی تواند از این ورزش ها جدا شود.
" باخ، که می خواهد پاریس 2024 جهان را در صلح متحد کند، بر ضرورت حیاتی اجرای یک دیدگاه "کل نگر" در ایجاد "استراتژی کلی برای هوش مصنوعی و ورزش" نیز تاکید کرد.
 وی خاطرنشان ساخت: "در ورزش، اجراها همیشه باید توسط ورزشکاران ارائه شود. دو 100 متر همیشه باید توسط یک ورزشکار - یک انسان اجرا شود. بنابراین، ما می توانیم روی پتانسیل هوش مصنوعی برای حمایت از ورزشکاران تمرکز کنیم. هوش مصنوعی می تواند به شناسایی ورزشکاران و استعدادها در هر گوشه ای از جهان کمک کند. هوش مصنوعی می تواند به ورزشکاران بیشتری دسترسی به روش های تمرین شخصی، تجهیزات ورزشی برتر و برنامه های فردی بیشتر برای تناسب اندام و سلامتی را فراهم کند."


۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.