بزرگی: نیمی از راه کسب سهمیه المپیک را رفتم

بزرگی: نیمی از راه کسب سهمیه المپیک را رفتم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: مسابقات گرند اسلم از سطح بالایی برخوردار بود و اگر کمی دقت می کردم، مدال طلا را کسب کرده بودم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛دانیال بزرگی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان که در رقابت‌های گرند اسلم چین موفق به کسب مدال نقره شد؛ با بیان مطلب فوق گفت: رقابت های گرنداسلم یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک است و به همین دلیل مورد توجه برخی از چهره های برتر و نام آشنایی تکواندو دنیا قرار گرفته بود. موضوعی که باعث بالا رفتن سطح فنی و البته حساسیت مسابقات شد.
وی در مورد مبارزات خود گفت: در دیدار اول موفق شدم متین رضایی دیگر ملی پوش خوب کشورمان را شکست دهم و بعد از با برتری مقابل «کانگ» از کره جنوبی راهی بازی پایانی شدم. در دیدار فینال و مبارزه با قهرمان المپیک هرچه در توان داشتم به کار گرفتم، رفته بودم که رشیدوف را شکست دهم و و مستحق پیروزی هم بودم که متاسفانه در یک ثانیه مدال طلا را از دست دادم.
او ادامه داد: از عملکرد خودم رضایت دارم؛ خدا را شکر ۵۰ درصد از مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را طی کرده ایم و امیدوارم در ادامه راه با موفقیت مسابقات را پشت سر بگذاریم.
بزرگی در خصوص رویدادی‌های پیش رو گفت: پس از گرند اسلم باید در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنیم و پس از آن رقابت‌های جهانی باکو را در پیش داریم و امیدوارم بتوانم در این رویداد‌ها هم بهترین نتیجه را کسب کنم.

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.