دو عنوان نایب قهرمانی برای تیم ملی زیر 23 سال سپک تاکرا در جام جهانی

دو عنوان نایب قهرمانی برای تیم ملی زیر 23 سال سپک تاکرا در جام جهانی
تیم ملی زیر 23 سال سپک تاکرای ایران در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و در بخش دیویژن A دو عنوان نایب قهرمانی بدست آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی، تیم کشورمان در مسابقات رگو(سه نفره) و در بخش دیویژن A با برتری مقابل بنگلادش، نپال و آلمان و شکست مقابل آمریکا در دیدار فینال در جایگاه دوم ایستاد و به عنوان نایب قهرمانی این بخش دست یافت.

اما در رقابتهای کواد (چهار نفره) بخش دیویژن A هم تیم ملی امید سپک تاکرای ایران نتیجه مشابه مسابقات رگو را بدست آورد و با سه پیروزی برابر بنگلادش، نپال و آلمان به دیدار نهایی رسید و در فینال با باخت مقابل تیم قدرتمند آمریکا صاحب رتبه دوم و عنوان نایب قهرمانی شد.

سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا در خصوص این رقابتها گفت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می شد ولی ما تصمیم گرفتیم برای آینده نگری و تقویت زیرساختهای تیم ملی، تیم زیر 23 سال که 3 نفر از آنها اولین آزمون بین المللی خود را تجربه می کردند به این رقابتها اعزام کنیم و خوشبختانه علاوه بر کسب تجربیات گرانبها، نتایج قابل توجهی را هم بدست بیاوریم.

گفتنی است: این مسابقات با حضور تیم های تایلند،ایران، مالزی، کره جنوبی، پاکستان، آلمان، آمریکا، تایوان، نپال، هندوستان، ژاپن، بنگلادش و ویتنام در دو رشته سه و چهار نفره و در دو بخش برتر و دیویژن A طی روزهای 4 تا 8 آذر در شهر دایچون کره جنوبی برگزار شد.
۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.