کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو 2022 با حضور در نمایشگاه پاییزه محصولات تجاری نسبت به ارتقاء سطح بازاریابی و بازرگانی بازی های آسیایی اقدام کرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا، این برای دومین بار است که پس از راه اندازی شبکه تجاری هانگژو 2022، کمیته برگزاری بازی های آسیایی فرصتی را برای فروش محصولات توسط سهامداران و تولیدکنندگان ایجاد می نماید. بیش از 100 نماینده از 40 کمپانی های تولیدی دارای حق امتیاز، خرده فروشان معتبر، اسپانسرهای رسمی و هلدینگ های تجاری در این نمایشگاه حضور می یابند و محصولت خود را برای فروش بصورت عمومی عرضه خواهند کرد.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو2022 سال گذشته نخستین نمایشگاه تجاری خود را با حضور نمایندگانی از شورای المپیک آسیا OCA برگزار کرد که طی آن محصولاتی از قبیل خودکار، نشان، ماژیک، لیوان و ماگ، سکه و تمبرهای پستی مرتبط با بازی های آسیایی فروخته و به معرض نمایش عمومی قرارگرفت. طی نمایشگاه امسال نیز محصولاتی نظیر یشم چینی، جعبه نشانهای بازی های آسیایی، کیفهای پول، لباسهای منقش به برند بازی های آسیایی و جعبه های چای چینی به مشتریان و بازدیدکنندگان ارائه شده است. بنا بر اعلام کمیته برگزاری، رباتهای سه گانه هانگژو2022 با نامهای کنگ کنگ Congcong، لیان لیان Lianlian و شن شن ChenChen از طرفداران زیادی برخوردار بوده است.