شبکه تلویزیونی ان بی سی از کسب درامدی بالغ بر 2/1 میلیارد دلار با پخش آگهی
های فروش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید دگیمز ، رئیس بخش آگهی های تبلیغاتی ان
بی سی اسپرت از موفقیت این شبکه در رویداد توکیو2020 پیش از
آغاز بازی های المپیک عنوان کرد و این روند را پیشی گرفتن از ارقام کسب شده در
المپیک ریو 2016 قلمداد نمود.
دان لاوینگر، رئیس بخش آگهی های تبلیغاتی ان بی سی اسپرت بدون نام بردن از
اهداف دقیق این شبکه اظهارداشت:" انتظار می رود حتی جلوتر از هدف هایمان
حرکت کنیم و همانطور که متصور شده اید، هدفگذاری ما در المپیک 2020 توکیو فراتر از
ریو2016 خواهد بود". با توجه به فاصله زمانی توکیو و ان بی سی، پخش برنامه
های زنده این شبکه در ساعات اصلی پخش قرارخواهد گرفت که برای این شبکه تلویزیونی
حائز اهمیت می باشد.
لاوینگر در سایر اظهارات خود از تمایل به پخش تبلیغات در حوزه خودرو، نوشیدنی،
سفر و خدمات مالی خبر داد و عنوان داشت:"در کمپانی هایی در ژاپن تقاضا دریافت
می نماییم که قبلا هیچگونه تعاملی با آنها نداشتیم و کالاهایشان در ایالات متحده
در شبکه ما تبلیغ نشده است".