مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 پکن، برنامه بازاریابی این رقابتها را اعلام کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این برنامه از سه بخش تشکیل شده است که برنامه حمایتی آن به سرمایه گذاران حق استفاده از علائم تجاری این بازیها را اعطا می کند. همچنین این برنامه دست سرمایه گذاران را برای تولید و فروش محصولات مرتبط به بازیها و برنامه فروش بلیت رقابتها باز می گذارد. در نشست ارائه برنامه بازاریابی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2022 پکن، بیش از 500 بازرگان، مسوولان بازیها، حامیان مالی و رسانه ها حضور داشتند که در مورد مزایا و خدماتی که حامیان مالی در طول بازیها ارائه می کنند توضیحاتی دادند.
گوئو ژین لونگ مسوول بازیهای المپیک زمستانی 2022 این طرح را بخشی سخت و قاطع از برنامه های آماده سازی این رقابتها در طول 5 سال زمان باقیمانده تا این بازیها اعلام کرد. وی به خبرگزاری شینهوا گفت:یک برنامه بازاریابی موفق برای برگزاری بازیها به بهترین شکل، حائز اهمیت است و کیفیت آن را تضمین می کند وهمچنین به توسعه سلامتی جنبش المپیک کمک می کند.
ژین لونگ گفت:این موضوع به سرمایه گذاران چینی کمک می کند تا توان و قدرتشان را نشان دهند و به سطح جهانی برسند. ما با این طرح قصد کمک به دیگر سرمایه گذاران خارجی را هم داریم تا آنها نیز در راه و مسیرشان موفق باشند.» بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پکن پنج سال آینده برگزار خواهد شد.