نخستین همایش بازاریابی ورزشی بعد از دو روز برگزاری دوره های مختلف به کار خود خاتمه داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با هدف ارتقاء سطح علمی و تبادل اندیشه ها و یافته های نوین در حوزه بازاریابی ورزشی ، برجسته کردن ضرورت و نقش حیاتی مدیریت بازاریابی ورزشی در اقتصاد کشور با همت کمیته ملی المپیک و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی 23 و 24 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.
امیر بالزاده مدیرتشریفات و امور مسافرتهای کمیته که در پنل پنجم از اولین روز از همایش به بررسی راهکارهای مدیریت بازاریابی ورزشی پرداخت به مفاهیم بازار یابی شامل نیاز، خواست،تقتاضا، محصول و خدمات ارزش،رضایت کیفیت و مبادله و عملیات و بازار هدف پرداخت.
وی با اشاره به صنعت ورزش و اهمیت آن در عصر حاضر بازار یابی ورزشی را بعنوان ماشین اقتصادی و سودهای مالی و تاثیرات آن در زمینه های اشتغال زایی درآمد زایی جذب تماشاگر کاهش هزینه و ارتقای طرح سلامت را مورد ارزیبای قرار داد .
بالزاده در خاتمه توضیحاتی در خصوص تامین منابع مالی برای سازمانهای ورزشی و وارد شده به رویکرد و مسیر حرفه ای در این زمینه پرداخت.