اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با همکاری کمیته ملی المپیک ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با هدف ارتقاء سطح علمی و تبادل اندیشه ها و یافته های نوین در حوزه بازاریابی ورزشی ، برجسته کردن ضرورت و نقش حیاتی مدیریت بازاریابی ورزشی در اقتصاد کشور با همت کمیته ملی المپیک و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی 23 و 24 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.
این همایش در محورهای مدیریت بازاریابی در ورزش ، تبلیغات و ورزش ،گردشگری و ورزش ، بازاریابی الکترونیک و ورزش ، رفتار مصرف کننده در ورزش ، کارآفرینی در ورزش ، تحقیقات بازاریابی در ورزش ، برند و ورزش ، رسانه و ورزش ،قتصاد و ورزش ،حامیان مالی و ورزش ،خصوصی سازی و ورزش با حضور اساتید برجسته تربیت بدنی ، اقتصادی و بازرگانی برای آشنایی بیشتر فعالان حوزه بازاریابی ورزشی و دانشجویان این رشته برگزار می گردد .
همایش دو روزه فوق همزمان در 7 کارگاه آموزشی با عناوین : تربیت مدیر بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ،اصول و فنون کاربردی اجرای تبلیغات از طریق ورزش ،راهنمای گام به گام جذب حامیان مادی و معنوی در ورزش ، راهنمای انجام تحقیقات در بازاریابی ورزشی ، راهنمای گام به گام برند سازی در ورزش،استفاده از فناوری اطلاعات و شبکه های مجازی در ارتباط با بازاریابی ورزشی و کارآفرینی در ورزش برگزار خواهد شد .
در کنار برگزاری این همایش علمی ، نمایشگاههای تجهیزات و اماکن ورزشی ، کتاب ، تجهیزات پزشکی ورزشی و مطبوعات و رسانه های ورزشی در محل برگزاری همایش برای استفاده علاقمندان دایر می باشد .
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sportmarkting.ir مراجعه نمایند .