IOC تلاش بسیاری دارد تا بتواند با برگزاری برنامه های مختلف ارزشهای المپیک را وارد زندگی مردم کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛راه اندازی آخرین قسمت از برنامه تبلیغاتی « بهترین ما» از سوی کمیته بین المللی المپیک تلاشی است جهانی برای وارد کردن ارزشهای المپیک به زندگی مردم و به ویژه درگیر کردن نوجوانان در ورزش و ارزشهای المپیک به همین منظور این تبلیغ برای اولین بار توسط NBC شریک خبری کمیته بین المللی المپیک در طول دوازدهمین مسابقات جهانی دو و میدانی در برلین، آلمان در 15 آگوست به نمایش گذاشته شد.
گفتنی است، هدف این برنامه تبلیغاتی نشان دادن ارزشهای اصلی المپیک از جمله فضیلت، دوستی و احترام به تماشاگران نوجوان سراسر جهان می باشد. همچنین این برنامه یک ایده ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد انگیزه در نوجوانان سراسر جهان و آشنا کردن آنها به این امر که ورزش می تواند برای آنها بهترین ها را به ارمغان آورد می باشد.