تعدادی از اسپانسرهای بازیهای المپیک لندن به محدودیتهای بوجود آمده برای تبلیغات اعتراض داشتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از رویترز:تعدادی از اسپانسرها که نزدیک به 700 میلیون پوند برای برگزاری این رقابتها هزینه کرده اند و بالطبع بر اساس قوانین حمایتی از اسپانسرها باید بنوعی لوگوهای آنها هم دیده شود ولی در عمل از زمان شروع بازیها تاکنون محودودیت های بسیاری برای به نمایش گذاشتن لوگرهای آنان اعمال شده که اسپانسرها انتظار بیشتری در این زمینه از مسئولان برگزاری رقابتها دارند.
درواقع مسئولین کمیته بین المللی المپیک معتقدند بازیهای المپیک نباید تجاری شود ولی اسپانسرها می گویند ما برای برگزاری این رقابتها کمک مالی کرده پس باید لوگوها و تبلیغات ما هم دیده شود.