هشدار اتحادیه پلیس فرانسه در مورد اختلال احتمالی در مراسم حمل مشعل المپیک

هشدار اتحادیه پلیس فرانسه در مورد اختلال احتمالی در مراسم حمل مشعل المپیک

اتحادیه پلیس فرانسه نسبت به اختلالات احتمالی در حمل مشعل المپیک قبل از شروع بازی‌های پاریس در ماه جولای هشدار داد، مگر اینکه افسران پاداش خود را دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فرانس 24؛ اتحادیه اتحاد اعلام کرد که پاداشهایی بالغ بر 1900 یورو که توسط دفتر نخست‌وزیر فرانسه و وزارت اقتصاد بعنوان پرداخت‌های ویژه المپیکی که به پلیس تعهد شده بود، به تعویق افتاده است. اتحادیه هشدار داد که تظاهراتی برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده بود و نشان داد که ممکن است اقدامات بیشتری از جمله اختلالات احتمالی در مراسم حمل مشعل رخ دهد.
 چنین هشداری معضلی را برای مقامات فرانسوی برجسته ترمی کند، زیرا آنها در حال مذاکره در مورد پاداش های المپیکی برای کارمندان بخش دولتی هستند که از آنها درخواست شده است تا در فصل تعطیلات تابستانی سنتی فعالیت داشته باشند. بزرگترین اتحادیه نمایندگی کارکنان خدمات ملکی، CGT، تهدید به اعتصاب را در میان اعضای خود در طول مدت المپیک، که از 26 جولای آغاز می شود، اعلام کرده است.
حمل مشعل قرار است در روز چهارشنبه 8 مه در مارسی آغاز شود، اما قبل از آن، مراسم تحویل در استادیوم پاناتنایک آتن، یونان، در روز جمعه، 26 آوریل برگزار خواهد شد. این رویداد قرار است ساعت 17:30 بوقت محلی آغاز گردد. پس از تحویل، مشعل یک شب در سفارت فرانسه در آتن خواهد ماند. روز بعد سوار بر کشتی سه دکل بلم و عازم فرانسه می شود.


۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.