در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود؛دوره آموزشی سفر ایمن ویژه تیم های ملی بانوان اعزامی به جاکارتا

در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود؛دوره آموزشی سفر ایمن ویژه تیم های ملی بانوان اعزامی به جاکارتا
نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی از برگزاری دوره آموزشی سفر ایمن توسط این فدراسیون برای تیم های ملی بانوان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر لاله حاکمی گفت: با تاکید دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، از ماه ها قبل برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات پزشکی ورزشی به کاروان اعزامی ورزش کشورمان به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا انجام شد و در ماه ها و هفته های گذشته خدمات تخصصی متنوعی به کاروان اعزامی و دست اندرکاران تیم ها ارائه شد. این روند تا زمان برگزاری بازی های آسیایی بلکه پس از آن نیز ادامه خواهد یافت و هر کدام از ملی پوشان کشورمان نیاز به هرگونه خدمات تخصصی پزشکی ورزشی داشته باشند، فدراسیون ، از ارائه این خدمات دریغ نخواهد کرد.
دکتر حاکمی گفت: بدیهی است که نگاه ویژه ای هم به ورزش بانوان و تیم های اعزامی بانوان به جاکارتا داریم به طوری که در ادامه ارائه خدمات تخصصی این بار قصد داریم دوره آموزشی سفر ایمن را برای نواب رئیس بانوان، سرپرستان و سرمربیان تیم های اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا برگزار کنیم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: این دوره آموزشی رو زچهارشنبه سی ام خردادماه جاری با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار می شود و طی آن مباحثی همچون ملاحظات پزشکی ورزشکاران اعزامی، آشنایی با حقوق ورزشکاران در زمینه کنترل دوپینگ و... ارائه می شود.
دکتر حاکمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این فدراسیون پزشکی ورزشی بسته آموزشی متشکل از بروشورهای مختلف آموزشی از جمله بروشور ملاحظات پزشکی تیم های ملی بانوان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا تهیه کرده است گه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.